zondag 1 april 2012

Zoya Beach & Surf


Het begint langzaam lente te worden: afgelopen waren de temperaturen als iets aan het stijgen (en ik heb natuurlijk sowieso in Rome gewéldig weer gehad) en je komt spontaan in the mood voor felle, vrolijke kleuren op je nagels! Zoya is een nagellakmerk waar ik zelf nog niet mee in aanmerking ben gekomen: ik kende het merk wel al, maar heb zelf nog niks geprobeerd. Zoya komt deze lente met een prachtige nagellakcollectie, Beach&Surf! Lees snel verder om de collectie te bekijken...



Laten we meteen maar beginnen met het Beach-gedeelte van de collectie! In Beach zitten vooral creamy lakjes zonder enige shimmer -met uitzondering van Tracy, die wel een goudachtige shimmer lijkt te hebben-. Zoals je kunt zien zijn de meeste kleuren pastel-achtig: Mooi blauw, mintgroen, koraalkleurig en zacht roze! Daarnaast zijn er twee wat fellere lakjes: een paarse- en een knalroze kleur: I Like!
In dit gedeelte zitten de kleuren (van linksboven naar rechtsonder):
  • Shelby
  • Reagan
  • Lara
  • Arizona
  • Tracy
  • Wednesday

Deze kleuren zijn hier te vinden op de site van Zoya. Daarnaast kun je op temptalia swatches vinden van deze collectie! Zoals je kunt zijn zijn de kleuren allemaal creamy op Tracy na. Erg mooi!


Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog het Surf-gedeelte van de collectie! Deze kleuren komen eigenlijk vrijwel op hetzelfde neer: alleen hebben deze kleuren állemaal een prachtige shimmer! Zo is er voor ieder wat wils: wil je een creamy lakje, dan kun je beter voor Beach kiezen. Ben je dol op shimmer? Dan ga je voor Surf!
In dit gedeelte zitten de kleuren (van linksboven naar rechtsonder):
  • Rory
  • Carly
  • Kimber
  • Myrta
  • Meg
  • Zuza
Deze kleurtjes zijn hier te vinden op de site van Zoya en ook van dit gedeelte zijn op temptalia mooie swatches te vinden!

Ik moet zelf zeggen dat ik de kleurtjes echt prachtig vind! Er is voor ieder wat wils: of je nou van shimmer of van creamy houdt, en van fel of pastel: hier is overal wat van te vinden! Alle kleurtjes zijn mooi en de lakjes zijn van prachtige kwaliteit! Ze dekken allemaal in twee laagjes en de Surf-lakjes drogen enorm snel door de finish! Het lakje Kimber vind ik een van de mooiste, want die doet me erg denken aan mijn all-time-favorite lak van Catrice: Big Spender Wanted! Ik moet zeggen dat ik alleen maar goede verhalen heb gehoord over Zoya, dus ik ben erg benieuwd naar de lakjes! Ze kosten $8 per stuk, dat is omgerekend een euro of 5 à 6! Erg netjes voor zulke lakjes!
Welke kleur zou jij graag willen toevoegen aan je nagellakcollectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten