zondag 1 april 2012

Ik ging naar Rome en nam mee...


Eergisteren ben ik teruggekomen uit het zonnige, warme Rome. Gisteren heb ik lekker een dagje kunnen bijkomen, en vandaag moet ik weer aan de slag op school en vooral ook hier op TBG! Het leek me leuk om een soort What's In My (beauty)Bag te doen, maar dan met de beautyproducten die met mij mee op 'vakantie' zijn gegaan! Normaal neem ik altijd véél te veel spullen mee, maar dit keer was het eigenlijk precíes genoeg! Kijk snel verder om te zien wat ik mee heb genomen naar Rome!

Op het eerste plaatje is eigenlijk al goed te zien hoe ik de producten mee heb genomen: in een grote toilettas met streepjes zaten al mijn huid-, haar- en gezichtsverzorgingsproducten en in het wat kleinere, witte etuitje van Dior heb ik mijn make-up en kwasten gepropt! Alles paste precies, dus ik was blij!


Ik denk dat het het gemakkelijkst is om te beginnen bij de verzorgingsproducten. Wat hier misschien opvalt is het feit dat alles zo klein en compact is. Dat kan goed kloppen, want ik heb voornamelijk miniaturen meegenomen op reis! Qua gezichtsverzorging heb ik twee mini's van The Body Shop meegenomen: de Moisture Dagcrème en de Nachtcrème uit de Vitamin E-lijn. Daarnaast is ook mijn reinigingsmelk een mini uit die lijn. Voor het reinigen van mijn ogen en als tonic heb ik mijn Avène Micellaire Lotion gebruikt, ook een klein flesje. Voor mijn haar heb ik een mini-shampoo (en een mini-serum) van Biosilk meegenomen en mijn conditioner van Tigi, die ik voor een deel heb overgegoten in de groene fles van The Body Shop omdat ik hier een enorme 750mL fles heb staan, en dat is natuurlijk veel te groot. Voor onder de douche heb ik een Avocado Douchegel van Etos meegenomen, mijn scheermesje (want het was natuurlijk blote-benenweer) en een bodybutter, ook van Etos! Daarnaast mijn The Body Shop deodorant en Nivea Protect&Bronze zonnecrème en Zwitsal aftersun! Ook heb ik een parfumstaaltje van Dreams Unlimited van The Body Shop meegenomen. Naast deze producten had ik ook mijn Rosebud Salve bij me, en mijn geliefde Trind Nail Balsam zodat mijn nagels in een goede conditie zouden blijven!


Waar ik voor verzorging best veel heb meegenomen, heb ik qua make-up wat minder dan normaal meegenomen en nog heb ik niet alles gebruikt. Qua basis heb ik een MAC Moisture Tint (een getinte dagcrème met SPF) meegenomen, mijn MAC Studio Sculpt concealer, een Catrice Defining Duo Blush in 020 Peach Sorbet en mijn Essence Highlighter-pen. Voor op mijn lippen heb ik gekozen voor een lipstick van Maybelline: Mango Diamonds (die ik uiteindelijk niet heb gebruikt). En voor mijn ogen heb ik als oogschaduwbasis een mini Urban Decay Primer Potion meegenomen, mijn MAC Fluidline is deze week mijn eyeliner geweest (maar het is ook mijn all-time favorite),  mijn nieuwe MAC Palace Pedigreed palette (Limited Edition, overgekocht van iemand) heb ik als oogschaduwpalette meegenomen, omdat de kleuren prachtig zijn en mijn MaxFactor False Lash Effect Fusion Mascara is natuurlijk ook belangrijk voor een frisse look! Voor mijn wenkbrauwen heb ik mijn Everyday Minerals Silver Grey Brow Color meegenomen, een los wenkbrauwpoeder dat ik uiteindelijk ook niet heb gebruikt.

Deze producten zijn voor mij m'n 'minimum'. De verzorgingsproducten heb ik in mijn ogen allemaal 'nodig' en ik miste niet echt iets. Qua make-up is dit voor mij ook een mooie basis. Natuurlijk heb ik ook voldoende kwasten meegenomen naar Rome, maar die vond ik niet interessant genoeg om nog eens apart te laten zien. Ik heb niks extra's mee terug genomen qua cosmetica... Wel jammer eigenlijk, maar ze hadden niet echt iets heel speciaals te bieden (of mooie producten voor een goede prijs), dus ik heb alles maar laten liggen. Als het goed is komt donderdag mijn reisverslagje online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten