woensdag 25 april 2012

Truly Yours: Review Maart-Box


Het einde van de maand is weer in zicht en dat betekent voor mij dat ik zeer binnenkort een nieuwe Truly Yours-box mag gaan ontvangen! Maar dat kan natuurlijk niet zonder eerst de afgelopen box te reviewen. Vandaag schrijf ik dus een recencie over alle producten die in de maart-doos te vinden waren, ook al was ik niet zo heel enthousiast over de box, zoals jullie hier al hebben kunnen lezen. Toch zitten er een paar fijne producten bij! Kijk en geniet...

Maar misschien is het eerst handig om even te herhalen welke producten nou ook alweer in de Maart-box te vinden waren. Dat waren de volgende producten:
  • Kiehl's Midnight Recovery Concentrate - €39 voor 30mL (miniatuurflacon van 4mL)
  • Sóley Grædir Healing Cream (of Kisstu Mig Healing Cream) - € 24 (of €25) voor 25mL (fullsize)
  • Models Own Wimperkruller - €9,95 (regular size)
  • Models Own Skimmer Eyeliner Pencil in Real Gold - €7,95 (fullsize)
  • Detox Voetcrème (of Eye Pads, Haarmasker of Gezichtsmasker) - €2,75 voor 15mL (sachet)


Kiehl's Midnight Recovery Concentrate
Cultbrand Kiehl's – New Yorkse apothekers sinds 1851 – absolute bestseller, en niet voor niks: beschouw dit serum als fantastische nachtrust in een flesje. Verricht bijna-wonderen met slechts twee druppels uit het pipetje. Übercool.
Let's Start met een van de mooiere producten uit de doos: een gezichtsserum van Kiehl's! Zoals je in het bovenstaande stukje al hebt kunnen lezen is dit een nachtserum dat een bestseller is! Ik was dan ook erg benieuwd naar het serum. De mooie, blauwe flacon heeft doorzichtige waterige vloeistof (die vrij kruidig ruikt) in zich die met een druppelpipet eruit te halen is en die daardoor gemakkelijk te doseren is: je hebt maar twee druppeltjes nodig voor je hele gezicht! Als ik het serum heb aangebracht voelt mijn huid meteen enorm soepel, zacht en gevoed aan! I Like!


Sóley Grædir Healing Cream
Een superlekkere ontdekking uit IJsland: organic brand Sóley. Smeer kleine huidongemakken naar het land der fabelen met de soepele crème of balsem met helende kruiden. Is het stom om dit een knuffelproduct te noemen?
Van Sóley had ik stiekem al gehoord! Dit IJslandse merk maakt al haar producten met organische stoffen en IJslandse kruiden zijn de kern van de verzorgingslijn! I Like! Ik wil vandaag nog niet te diep ingaan op de Healing Cream, want jullie kunnen over een tijdje een wat uitgebreidere review over Sóley verwachten! Deze balsem (het is namelijk een harde substantie waar je met de warmte van je vingers wat product af moet 'smelten') heeft een groene kleur en ruikt naar een combinatie van groene thee en honing! Op je huid voelt de balsem heerlijk zacht aan, maar aangezien ik geen plekken heb gehad die geheald moesten worden heb ik hem verder nog niet goed kunnen testen: to be continued!


Models Own Wimperkruller
Krul wimpers de hemel in met de wimperkruller van het Britse merk Models Own: opent je dopjes pas echt goed en haalt het beste uit wat je hebt. Het effect is niets minder opvallend dan de fluttery lashes van actrices uit de stomme film.
Tja, een wimperkruller... "Wat moet ik daar nou mee?" is het eerste wat in me op kwam toen ik de kruller spotte! Ik heb namelijk al een geweldige wimperkruller van MAC in huis. Toch heb ik de kruller een kansje gegeven en ik moet zeggen dat het mechaniek fijn werkt: je hoeft niet veel kracht te zetten om je wimpers te krullen. Daarnaast is de bolling van de 'schaar' vrij klein, waardoor je niet snel last hebt van huid tussen de klemmen! Ik vind mijn MAC-kruller nog steeds fijner omdat ik deze handgrepen wat vervelend vind werken (en dit ding is een stuk groter). Een leuk ding dus, maar voor mij niet heel nuttig.


Models Own Skimmer Eyeliner Pencil in Real Gold
Weinig doet meer voor je dan een beetje goud. Het Shimmer Eyeliner Pencil geeft je ogen ongekend stralende schwung, of je nou gaat voor een jarentwintiggevoel of een sexy, sultry ‘Studio 54’-look. Ook mooi: het ingebouwde slijpertje en vervaagkwastje.
In de box zat nóg een product van Models Own. Een goudkleurig oogpotlood, met aan de ene kant een potloodpunt, waar een slijper-dop op zit, en aan de andere kant een smudge-kwastje met gewone dop. Het potlood is, zoals de naam al zegt, goudkleurig, maar ik vind dat de kleur ook vrij sterk naar een warmgele kleur neigt. Wat ik met dit potlood aan moet? Je ne sais pas! Het potlood heeft in principe een leuke kleur, maar echt goed blijven zitten doet 'ie niet. Na 10 minuten heb ik over de swatches op mijn hand geveegd en in een paar seconden waren ze totaal verdwenen... Ze smudgen dus wel erg goed, maar met zo'n kleurtje blijft er niet veel meer over!


Detox Voetcrème
Te veel genoten van het belachelijk goede? Reset your button met een detoxproduct. In handige ééngebruiksverpakking, dus ook ideaal voor mee op reis.
Als laatste zat er -in mijn geval- een voetencrème in de doos. Toen ik de verpakking wat beter bekeek schrok ik wel een beetje "Een éénbruiksverpakking? Amehoela, zo groot zijn m'n voeten nou ook weer niet!". Er zit namelijk maar liefst 15 mL in de sachet waar je toch wel wat vaker mee kunt doen dan maar één enkel keertje! Ik heb de voetencrème gebruikt toen mijn voeten wel wat extra verfrissing konden gebruiken, en hij werkt erg fijn! De crème trekt snel in en ruikt lekker fris - altijd handig voor een paar hardwerkende stappers! Het voelde alsof er eucalyptus in de crème zit, want mijn voeten voelden ook heel fris en fruitig aan na gebruik. Yay!

Zoals je dus misschien al kunt lezen ben ik niet overal even blij mee, maar sommige producten zijn erg leuk om te hebben! Van de Sóley balsem krijgen jullie binnenkort wat meer te horen in een uitgebreide review. Dit weekend staat weer een nieuwe Truly Yours-doos op mijn 'verwachte pakketjes'-lijstje, en ik ben aan het denken om daar een unboxing video mee te maken. Leuk? Laat je mening vooral even weten in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten