dinsdag 24 april 2012

Catrice Lipgloss Oh So Chic


Tijdens de 1+1 gratis actie bij de make-up van de Kruidvat laatst kon ik het natuurlijk niet laten om even een kijkje te gaan nemen. Ik ging natuurlijk niet met lege handen naar huis en kocht onder andere een Catrice Colour Show lipgloss in de kleur 020 Oh So Chic. Lees snel verder voor een review van deze lipgloss!


Eigenlijk had ik me voorgenomen om voorlopig geen lipproducten te kopen, maar naast de MAC lipstick die ik laatst kocht kon ik deze lipgloss niet laten liggen. De kleur zag er echt heel erg leuk uit en ik had bij swatches gezien dat een colour show lipgloss goed gepigmenteerd was. Ik dacht: "Ach, ik hoef toch maar de helft van de prijs te betalen; meenemen dus!"

De verpakking ziet er uit zoals bijna iedere lipgloss: het is een soort mini-sponsje, waarmee je gemakkelijk en precies kunt werken. De opdrukken geven best wel een chique effect aan de huls! De applicator is gewoon erg fijn om te gebruiken en zeker een pluspunt!


De lipgloss geeft een mooie kleur op je lippen en heeft behoorlijk wat glitters, daardoor krijg je een heel erg glossy effect! De lipgloss voelt ook fijn aan, een beetje zoals een lippenbalsem. De lipgloss blijft niet heel lang zitten maar het is dan ook geen lipstain en ook geen felle maar een mooie zachtroze kleur dus dat is ook niet noodzakelijk.


De lipgloss kost maar €3,80 dus dat is zeker een leuk prijsje voor zo'n product! Je ziet bij de kruidvat erg vaak acties waar je korting krijgt op veel make-up dus als je dat prijsje alsnog wat te hoog vindt is het de moeite waard om nog even te wachten op zo'n actie, de lipgloss zit namelijk gewoon in de vaste lijn van Catrice!

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten