woensdag 11 april 2012

Catrice Cruise Couture


Zijn jullie ook al zo toe aan vakantie? Catrice in ieder geval wel, zo laten ze weten met deze collectie! Vaar deze zomer mee over oceanen op een chique, luxe jacht, op weg naar Côte d'Azur! Daarop is de Cruise Couture-collectie van Catrice geïnspireerd: een warme zomer, met een verkoelende duik in de oceaan en prachtige poolparties! Zoals je misschien al denkt bij een tropische collectie, komen er vooral navyblauwe- en koraaltinten voor: perfect voor een mooie sailor-look!

Eye Shadow Palette - €4,99
Zoals altijd beginnen we met de oogmake-up: in dit geval is dat een oogschaduwpalette met 5 prachtige kleuren en een tweezijdig kwastje: aan de ene kant zit een sponsapplicator, aan de andere kant een kwastje. Aan de linker kant zie je koele blauwtinten, aan de rechter kant warmere tinten, die allemaal helemaal binnen het sailor-imago passen! I love it!

Gel Eyeliner - €3,99 || Lashes To Kill Mascara waterproof - €3,99
Zoals jullie hopelijk nu wel weten ben ik gék op Gelliner en ik kan me geen make-uplook zonder meer voorstellen: het werkt gewoon fantastisch! Daarom ben ik extra blij dat er in deze collectie een mooie Navy-blauwe gelliner wordt uitgebracht, want met gelliner kun je heel gemakkelijk en precies werken!
Verkrijgbaar in de kleur: 01 Nautica.

De Lashes To Kill Mascara zit al vast in het assortiment van Catrice maar wordt deze zomer extra in het zonnetje gezet: een waterproof mascara is natuurlijk ideaal voor een duik in het zwembad of in de zee! Deze mascara zorgt na 1 laagje al voor heel wat volume, lengte en krul! All you want on a hot summer day!
Verkrijgbaar in de kleur: 010 Black.

Lip Appeal Lip Gloss - €3,79
De Lip Appeal Lip Gloss zit ook in principe in het vaste assortiment: alleen wordt er nu één nieuwe kleur uitgebracht! De gloss zorgt ervoor dat je lippen echte eyecatchers worden met de abrikoos- en rozetint! De gloss heeft een heerlijke vanillegeur en een flexibele applicator, en door de hydraterende formule en de glans zien je lippen er heerlijk gezond uit!
Verkrijgbaar in de kleuren: 01 Welcome to Pink Tropez en 060 Coralista.

Ultimate Shine Lip Colour - €3,99 || Defining Duo Blush - €3,49
Ik ben dol op lipstick! Deze ultimate shine lipcolours hebben een zachte en crèmige textuur en smelt als het ware in je lippen! De lipstick geeft door de zachte formule een heerlijke hydratatie en verzorging met een medium dekking! Voor mooie, gezonde lippen.
Verkrijgbaar in de kleuren: 110 Shy Flamingo en 220 Mrs Brightside.

De Defining Duo Blushes zijn groot favoriet bij mij! Ik heb alle vier de duo blushes uit het normale assortiment en deze heb ik vorig jaar voor julie gereviewd. Ik ben er dol op! De duo blush bevat twee zomerse tinten: een halfmatte en een glanzende! Hiermee kun je je gezicht prachtig shapen. Door de zachte textuur en mooie kleur is de blush een geweldige budget-aanrader!
Verkrijgbaar in de kleur: 050 Apricot Smoothie.

Ultimate Nail Lacquer - €3,29
€3,29??? Het eerste wat me opviel toen ik de collectie bekeek was de prijs van de lakjes. Normaal kosten de Ultimate Nail Lacquers namelijk 'maar' €2,49! Anyways: deze kleurserie neemt je mee naar de zonnige stranden van Côte d'Azur: de warme koraal- en abrikoostinten en de koele navy-tinten komen ook in de nagellak weer terug. Ook bij deze lakjes zit het vernieuwde brede kwastje, dat zorgt voor nóg gemakkelijkere applicatie!
Verkrijgbaar in de kleuren: 01 Hi, Society!, 02 Jetsetter, 03 Welcome to Pink Tropez, 04 Feel The Yacht Beat en 05 Nautica.

Beauty Bag - €3,49
We kunnen eindigen met een mooi, creatief item: een leuke make-uptas! Dit make-uptasje heeft het logo van catrice als dessin en is enorm handig om je make-up in op te bergen als je op vakantie gaat! De kleuren van het tasje komen weer helemaal overeen met de rest van de collectie.

Ben jij al overtuigd door deze collectie? De collectie zal in Juni in de schappen te vinden zijn: het duurt nog wel even, maar voorpret is natuurlijk ook altijd leuk! Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar de lakjes en naar de blush, en ik zal zeker even een kijkje gaan nemen!
Wat is jouw favoriete item uit deze collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten