maandag 16 april 2012

Winactie: Pastel Nagellakjes!


Omdat het de laatste tijd zo goed gaat met The Beauty Guide, en we steeds meer leuke respons krijgen op onze artikeltjes leek het me niet gek om eens een leuk prijsje te verloten! Aangezien we vandaag de 140 Bloglovin' followers gepasseerd zijn (en 51 GFC-followers hebben, én de 80.000 pageviews gepasseerd zijn!) leek het me een leuke gelegenheid om even te gebruiken voor deze winactie! Wil je winnen? Lees dan vooral verder! Alvast heel veel succes!


Ik heb voor jullie vier leuke pastel-lakjes van Essence Colour&Go! Een lila-achtige blauwtint, een mintgroen kleurtje, een zacht geel kleurtje en een peachy kleurtje (die wat feller op de foto is dan in 't echt!). Het is geen enorm grote prijs, maar een leuk cadeautje is altijd meegenomen, nietwaar?

Ik heb een aantal punten uitgezet die je kan doen om de prijs te winnen: hoe meer punten je volbrengt, hoe meer kans je hebt om de prijs te winnen! Bij elk punt kun je dus één deelname krijgen. Het eerste punt is verplicht. Wat kun je allemaal doen?
  • Laat hier een reactie achter bij de comments en vertel wat jij 't leukst vindt aan TheBeautyGuide én wat er verbeterd zou kunnen worden! Volg TheBeautyGuide op Bloglovin', en like dit bericht!
  • Volg TheBeautyGuide op de nieuwe Facebook-pagina. (+1)
  • Abonneer je op ons nieuwe Youtube-kanaal! (+1)
  • Plaats het volgende berichtje op twitter: "Ik maak kans op mooie pastellakjes bij TheBeautyGuide! Ook winnen? Kijk hier: http://www.thebeautyguide.nl/2012/04/winactie-pastel-nagellakjes.html bij @Velaija en RT! #win ."(+2)
Ik wil jullie alvast heel veel succes wensen! Ik zal de winnaar random kiezen en de keuze zal gemaakt worden als we 160 bloglovin' followers hebben op maandag 30 april, óf later als we de 160 followers hebben bereikt! Succes!

DEZE WINACTIE IS GESLOTEN. JE KUNT VANAF NU NIET MEER MEEDOEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten