vrijdag 13 april 2012

Kruidvat 1+1 Gratis Shoplog


Eergisteren in de middag kreeg ik ineens een heel mooi bericht van Kruidvat: vrijdag 13, en zaterdag 14 april zou er weer 1+1 gratis zijn op alle make-up! Aangezien ik het hele jaar uitkijk op deze actie ben ik nog voor schooltijd naar het Kruidvat geweest en het was heerlijk rustig! Ik heb op mijn gemak allerlei spulletjes kunnen uitzoeken en vandaag laat ik jullie dus zien wat ik allemaal heb geshopt! Kijk mee en enjoy!

Toen ik eenmaal voor het schap stond was ik even een beetje verward: had ik eigenlijk wel wat nodig? En wat wilde ik dan precies hebben? Ik wist het even niet meer en heb dus flink getreuzeld voor ik wat kon vinden. Later die dag ben ik nog een aantal andere producten gaan halen omdat ik die toch nog wel graag wilde hebben! Bovendien heb ik ook wat voor jullie gehaald! Hou de site in de gaten!


Maar: wat is het nou allemaal geworden? Nou, dat zal ik jullie vertellen:

Twee Smokey Eyes Sets van Catrice: "050 Love, Peas & Harmony" met groentinten, en "030 Meet Me At The Bonfire" met grijsbruinige tinten. Daarnaast heb ik een Ultimate Shine lipstick van Catrice in de kleur "080 Corallicious Pink" gekocht, en een defining duo blush in "050 Apricot Smoothie". Ook heb ik twee Intensif'Eye oogschaduws gekocht, en wel in de kleuren "010 Black or White Swan" en "050 Lunch at Tiffany's". Aangezien ik dól ben op gelliner, en die van Catrice graag eens wilde proberen, heb ik die ook meegenomen! Ditmaal geen zwarte, maar de donkerbruine "It's Mambo no. 2". Ook heb ik flink wat nagellak ingeslagen: Twee Essence Nail Art Special Effect Toppers in "02 Circus Confetti" en in "10 Glorious Aquarius", twee Colour³ lakjes van de limited edition Season of Extremes in de nude-tinten "04 Just the Nude of Us" en "06 My Best Nude Friends and Me" en het lakje "ACid/DC" van Catrice: een opvallend, gifgroen lakje! Als laatste heb ik nog vier Essence Colour&Go lakjes gescoord in pastelkleuren: "51 Mellow Yellow", "53 You Belong to Me", "93 C'est La Vie!" en "97 Absolutely Blue". Perfect voor de komende zomer!

In totaal was ik €22,40 kwijt: heel netjes voor zoveel producten! Vorig jaar heb ik met deze actie vooral foundations en het nieuwe Catrice-assortiment ingeslagen, maar aangezien ik nog flink wat foundations heb liggen heb ik dit jaar voor andere producten gekozen.

Nu ben ik wel benieuwd: wat heb jij ingeslagen bij deze actie? Laat het vooral achter in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten