dinsdag 17 april 2012

My first MAC items


Op tweede paasdag ging ik samen met mijn zusjes en mijn ouders naar Arnhem. Natuurlijk kon ik het niet laten om de Bijenkorf in te lopen. Ik wist dat er in de Bijenkorf in Arnhem sinds een paar weken een MAC-counter is en aangezien ik nog geen MAC-producten had was ik er erg benieuwd naar. Ik ging dan ook niet met lege handen naar huis, lees snel verder voor mijn eerste MAC-items!


Voor mij was make-up van MAC toch altijd nog speciaal, ik weet dat het voor sommige mensen gewoon is om wat duurdere make-up te kopen, dit geldt voor mij niet. Doordat ik al wel veel reviews van verschillende MAC producten had gelezen was het heel duidelijk wat ik wou gaan kopen. De lipsticks en minerale blushes zagen er altijd erg mooi uit, en dat viel in de winkel zeker niet tegen! Ik ging voor de lipstick in de kleur Speed Dial en voor de beroemde blush in Dainty.


De verpakking van beide producten is zoals altijd bij MAC erg mooi. Het zwarte staat erg chique en ziet er niet goedkoop uit. Ook zijn de verpakkingen erg fijn in gebruik. De letters van MAC maken het helemaal af!


Speed Dial - cremesheen lipstick
De lipstick in de kleur Speed Dial zit in het vaste assortiment, de lipstick heeft een cremesheen finish en kost 18 euro. Speed Dial is een mooie roze kleur en dekt in een laagje. De lipstick blijft redelijk goed zitten en voelt fijn aan op mijn lippen.
Ik ben erg blij met deze lipstick en ik weet zeker dat ik deze vaak ga gebruiken!
Op de foto waar ik de lipstick op mijn huid heb geswatcht lijkt het net of er glitters in zitten, dit is niet het geval!


Dainty - mineralized blush
De blush in de kleur Dainty zullen jullie allemaal wel kennen denk ik zo, deze blush is namelijk een van de meest verkochte items van MAC. De blush is mineralized en dat vind ik altijd een mooie effect geven. Er zitten kleine gouden glittertjes in de blush, de kleur van de blush zelf is een beetje roze met een lichte koraaltint, dit vind ik een erg mooie kleur. Op de swatchfoto zie je rechts gewoon een 'veeg' van de blush en links heb ik de blush wat geblend zoals je op je jukbeenderen ook zou doen. De blush is goed gepigmenteerd, misschien iets te goed, je moet hem namelijk wel echt goed blenden. De blush kostte 22,50 euro en ik ben er erg blij mee!


Dit is een foto waar je beide producten kunt zien, ik heb hier de blush en de lipstick dus op. De rest van mijn look heb ik gewoon naturel gehouden omdat ik toch alleen maar naar school hoefde.
In totaal was ik dus 40,50 euro kwijt voor deze twee producten, heel wat meer dan normaal, maar dat is het zeker waard! Ik ben erg blij met deze items en ik denk dat jullie ze nog vaak in looks enzo voorbij gaan zien komen!

Hebben jullie producten van MAC? En wat vinden jullie van MAC?

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten