vrijdag 6 april 2012

Glitter Gal Green



Laatst heb ik aan de rechterkant van de site een poll gezet, met daarin de vraag wat jullie het liefst willen zien. Nagellak scoort daarin (nog) niet zo heel goed, maar ik ondanks dat wil ik jullie tóch heel graag dit práchtige holografische lakje van Glitter Gal laten zien! Het lakje heeft de kleur 'Green' en om het mooie effect beter te laten zien heb ik besloten een kort filmpje op te nemen, die jullie hierboven kunnen zien! Lees snel verder om meer foto's en een oordeel van dit práchtige lakje te zien.


Als jullie mij een béétje beginnen te kennen, dan weten jullie vast dat ik gek ben op aparte lakjes: duochrome, flakies en gekke shimmer of glitter: het is mij nooit te gek! Wat ik nog niet in mijn bezit was een holografische nagellak: vrij lastig te krijgen, maar ó zo mooi! GOSH had een hele tijd geleden een mooie holo-lak in 't assortiment, maar sinds deze is verdwenen is het een heel stuk lastiger om een mooie lak te vinden! Mij is het gelukt met deze lak van Glitter Gal, een vrij jong nagellakmerk (waar ik jullie maandag -als alles goed gaat- meer over vertel)! De lak zit in een mooi, vierkant flesje en er zit 9mL in een flesje! Het kwastje is niet te breed en niet te smal en werkt daarom prima.


Tja, over de kleur valt niet veel te zeggen: ik ben er dól op! Ik heb de lak ongeveer een week gedragen (met alleen op mijn zwakke nagels enkele chips) en ik heb elk momentje zon genomen om naar de prachtige kleuren te kijken! In de schaduw lijkt de kleur groenachtig zilver met veel shimmer, maar eenmaal in de zon komt de lak tot leven met prachtige regenboogkleuren! De lak dekt niet zo goed: op de foto's heb ik drie laagjes aangebracht en je ziet door de lak vaak mijn nagels nog. Volgende keer doe ik er een dekkende grijze of zilveren laklaag onder. Van het 'groene' uit de naam zie je eigenlijk nauwelijks wat terug: de kleur is eerder wat champagnekleurig! De lak blijft zoals ik al zei goed zitten als je een fijne base- en topcoat gebruikt, dus ik ben enorm tevreden over de lak en ik moet zeggen dat 't zeker één van mijn favorieten is geworden!

Glitter Gal nagellak is onder andere te koop bij Enchantra: de lak is in verschillende kleuren te krijgen, en kost €11,95!
Wat is jullie mening over apartere lakjes? Vinden jullie zulk soort lakjes leuker om te zien en te dragen, of gaan jullie liever voor veiligere kleuren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten