dinsdag 10 april 2012

Look Of The Day: Eerste Paasdag


Afgelopen weekend was het Pasen, feesten als Pasen en Kerstmis staan eigenlijk niet meer centraal om de oorzaak (het geloof) maar betekenen vaak wel gezelligheid en samenzijn met de mensen van wie je houdt. Afgelopen zondag kwam eerst een deel van de familie bij ons wat borrelen en daarna zijn twee vriendinnen even gezellig bij mij geweest. Genoeg redenen om me wat extra leuk aan te kleden! Lees snel verder voor de look van zondag!


Aan mijn make-up gaf ik zondag ook wat extra tijd. Wanneer ik naar school ga heb ik vaak haast en maak ik nooit een mooie ooglook! Zondag besloot ik voor de verandering weer eens mijn Sleek Oh So Special palette uit de kast te halen. Met de kleuren Organza en Wrapped Up gaf ik mijn oogleden een leuk kleurtje. Daarna bracht ik zoals gewoonlijk eyeliner en mascara aan et voila! De make-up op mijn gezicht heb ik verder gewoon simpel gehouden.


Ik had wel zin om mijn nieuwe hemdje van de H&M te dragen, maar zonder een vestje is dat natuurlijk veel te koud! Gelukkig vond ik mijn vestje van de Only en deze paste er prima  bij! Verder droeg ik daar een simpel grijs hemdje van de H&M onder. Ook koos ik voor mijn lichte spijkerbroek van de Tally Weijl en mijn zwarte laarsjes.

De outfit vond ik erg leuk omdat het hemdje en de voorkant van het vestje beide wat los vallen, dit geef een speels effect. Voor degene die een beetje een 'buikje' hebben is dit ook een aanrader, het verbergt je buik goed! Mijn eerste paasdag is een rustig maar gezellig dagje geworden!

Hoe was jullie Pasen?

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten