zondag 29 april 2012

NOTD: Catrice After Eight [na]

[foto]

Ik was al een lange tijd op zoek naar een mooie donkergroene lak. Sowieso vind ik donkere kleuren nagellak in de winter erg mooi, dus het liefst zou ik een hele collectie hebben met allemaal donkere lakjes, en in de zomer heel veel lichte kleuren. En dat gaat ook zeker weten nog komen! Toen ik zag dat het Catrice schap bij de Kruitvat in het dorp waar ik vaak kom vernieuwd was, heb ik gelijk deze meegenomen. Lees snel verder!




[foto's]

Is het geen onwijs mooie kleur?! Een mooie diepgroene kleur. De lak heeft een lichtgroene finish, die je alleen ziet als er bepaald licht op je nagels valt. Eigenlijk heb ik nooit nagellak op, maar als ik deze lak op m'n nagels heb blijf ik er maar steeds naar kijken. Ik vind hem zo mooi! Het allerleukste van de lakjes van Catrice vind ik eigenlijk de prijs: maar €2,50! Zoals (bijna) alle lakjes van Catrice lakt deze wederom ook goed, en dekt hij met twee laagjes. Het zou ook kunnen met één, maar ik vind twee net iets mooier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten