zaterdag 28 april 2012

TheBeautyBakery.nl actie: 20% korting


Om deze zondag mooi te beginnen heb ik een leuke shoptip voor jullie! Alleen vandaag nog krijg je op het gehele assortiment van TheBeautyBakery.nl maar liefst 20% korting! Als jullie ons al even volgen, kun je je misschien nog herinneren dat ik over een aantal producten van deze webshop al heb geschreven. Deze artikels met reviews kunnen jullie vinden als jullie op meer lezen klikken! 20% Korting is altijd mooi meegenomen en vergeet niet: zijn zo'n schattige zeepjes geen perfect moederdagcadeau? Ik zou dus zeker even een kijkje nemen: niet geschoten is altijd mis en álle producten zijn even lekker! Reviews lezen? Kijk dan snel verder!



De producten die ik al eerder heb gereviewd zijn de onderstaande producten. Als je op de naam klikt, ga je automatisch naar de review over dat product! Als ik twee producten zou moeten kiezen van de onderstaande lijst, zou ik gaan voor de heerlijke Vanilla Coconut-scrub en de Facial Purity Bar! De rest is ook heerlijk, maar deze twee sprongen er voor mij toch een beetje bovenuit!
Naast deze producten heb ik nog een aantal producten die ik op dit moment aan het uittesten ben. Daar wil ik jullie ook nog aanraders van meegeven: de home scents (mijn favoriete geuren zijn Apple Pie en Comfort Zone!) en de Candy Bar Soap in Pink Cherry Cupcake: die laatste is bij mij enórm in trek! De zeep is heerlijk zacht en ruikt naar een combinatie van marshmallow en amarena-kersenijs, maar daar lezen jullie binnenkort meer over!

Weet jij al of je iets gaat bestellen? En zo ja, op welke producten heb je een oogje?
Later vandaag zal nog een artikel verschijnen! Kom straks dus vooral nog even terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten