woensdag 18 april 2012

Pfoe, even uitrusten

Even bijkomen - vandaag geen vers artikel voor jullie! Afgelopen week heb ik het flink druk gehad én ik voel me niet zo lekker (gewoon wat ziekjes, niets speciaals).  Nu ik dit typ is het kwart voor één 's nachts en ik heb gewoon de energie niet meer om nog te beginnen aan een artikel, hoe graag ik dat ook zou doen voor jullie. Normaal lukt dat wel, maar ik ben nu niet helemaal fit en aangezien ik morgen (vandaag dus) drie grote toetsen heb denk ik dat ik maar gewoon ga slapen.
Voor vandaag is het misschien leuk als jullie eens terugkijken naar de artikels van afgelopen weken: we hebben enorm ons best gedaan om varierende artikelen te maken en misschien zit er nog een leuke bij die je nog niet hebt gezien! Heb je zin in een filmpje? Dan kun je naar op een van de onderstaande links klikken om dat artikel nog eens te bekijken! Enjoy!
Morgen komt er vanzelfsprekend weer een normaal artikel online! Voor nu denk ik dat 't goed geweest is, ik ga lekker slapen! Ik wil jullie allemaal alvast een fantastische dag wensen. Gewoon, omdat het kan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten