donderdag 12 april 2012

Besteld bij Forever21!


Soms heb ik van die dagen waarin ik ongelofelijk veel zin in kleren kopen heb, en het liefst zo veel mogelijk. Een paar dagen later wil ik weer graag veel schoenen en weer een paar dagen later heb ik dat met make-up. Om gek van te worden! Zo had ik dat deze dagen met kleding. Ik wilde al een tijdje weer bestellen bij Forever21, en na een tijdje snuffelen ben ik een paar leuke items tegen gekomen die ik heb besteld en die ik nu graag aan jullie wil laten zien. Het was eerst de bedoeling om te laten zien wat ik wilde gaan bestellen, maar de bestelling was een dag later al binnen gekomen, dus ik laat jullie gelijk alles zien!


Ik begin gelijk met mijn favoriete item: een shirt met een super schattige kat! Forever21 heeft altijd onwijs leuke shirts met gekke prints. Je kan het zo gek niet bedenken, of het staat op een shirt. Ik zat nog te twijfelen tussen een zwart shirt met Disney's Stampertje erop, maar omdat ik al zoveel zwart heb koos ik voor dit shirt. Het is een kort model, zoals je op de foto ook wel kan zien. Dat is met veel dingen van Forever21 zo, en dat vind ik een groot nadeel. Je kan de korte modellen leuk vinden, maar ik vind het persoonlijk niet leuk. Bij zoiets zou ik al snel denken dat het te klein is. Ik was benieuwd naar hoe het stof van dit soort shirtjes zou zijn, maar het voelt lekker zacht aan. Veel items van F21 zijn dun en geven dus weinig warmte, maar deze valt gelukkig heel erg mee! Hij is precies goed voor nu: je kan geen shirt aan met korte mouwen en een (dikker) vest is net te warm. Hij kostte in de sale €8,99, normaal was 'ie €17,75.


Een item van mijn wishlist! Een crèmekleurige blouse. De laatste tijd ben ik gek op blouses, en deze wilde ik al heel lang. Ik heb er dan ook lang naar gezocht! Op de foto heb ik hem aan 1 kant een stukje omhoog gedaan: zo kan je hem ook dragen als het wat warmer is. Ik draag er een zalmroze hempje onder, het model op F21 droeg hem ook met zo'n kleur hempje er onder. Een korte broek eronder en een leuke ring en je outfit is compleet! Op de tweede foto kun je goed zien hoe doorschijnend hij nou is. Hij kostte €13,40.



En nummer drie! Een losvallend shirt van zachte kwaliteit: ook precies goed voor de tijd van het jaar. Een hempje eronder en je bent klaar. Ik ben gek op dit soort shirts, omdat ze gewoon makkelijk zijn om even aan te trekken. Ik heb niet altijd zin om iets 'moeilijks' aan te doen, dan is zo'n shirt altijd even makkelijk. Een simpele spijkerbroek eronder met een paar Vans, Allstars of Jordans en je bent klaar! Ook dit shirt heb ik in de sale gekocht, voor €7.99. Daarvoor kon ik het echt niet laten! Normaal kostte hij €15,75.


Yay! Ringen! Ik vind het altijd zo leuk als mensen vragen waar ik mijn ringen altijd vandaan heb, en als ik zeg dat ze bij Forever21 vandaan komen, kennen ze het niet. Ik hou persoonlijk totaal niet van kleding die heel veel mensen dragen, zoals bijvoorbeeld kleding van H&M. Dat vind ik het leuke aan online (uit het buitenland) bestellen, dan heb je tenminste kleding waar niet iedereen in loopt.


I love Forever21. Ik was al super lang op zoek naar een 'blad' als ring, precies als dit. En eindelijk heb ik hem gevonden! Hij zou helemaal perfect zijn als er geen diamantjes op zaten. Maar dit is ook leuk! Deze  ring kostte €3,90.


Niet schrikken! Het is geen echte! Maak kennis met mijn nieuwe vriend: El Torro, zo heb ik hem genoemd. Ik zag hem in de webshop en was verliefd. Hij heeft een enorm mooie kleur: blauw en groen, wat hem een olie achtige kleur geeft. Ik hou enorm van dit soort aparte ringen! De onderkant van de ring vond ik ook super leuk! El Torro kostte €5,90.


Toen ik hem uit de verpakking haalde moest ik gelijk aan deze nagellak van Catrice denken: Genius In The Bottle. De kleuren zijn precies hetzelfde! Het lijkt dan ook heel leuk als je de nagellak op hebt en tegelijkertijd de ring draagt.

Ik weet zeker dat ik veel vaker bij Forever21 ga bestellen, de prijzen vind ik super! De verzending deze keer ging ook enorm snel: ik bestelde het op 4 april, rond één uur 's middags en de volgende dag had ik het al in huis! De vorige keer kwam mijn pakketje uit Engeland, en nu stond er op de brief die er bij zat dat het uit Bergen op Zoom kwam. En nog een voordeel: vanaf €75 betaal je geen verzendkosten meer.

Wat vind je van de dingen die ik besteld heb?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten