vrijdag 27 april 2012

Filmpje: Unboxing TrulyYours april 2012



Eergisteren vertelde ik jullie al dat de nieuwe TrulyYoursbox alweer in zicht kwam. Sneller dan verwacht! Diezelfde dag kreeg ik nog een mailtje dat mijn box niet meer lang op zich zou laten wachten en gisteren heb ik hem dan ook binnengekregen! Voor de verandering heb ik een filmpje opgenomen voor jullie: een unboxing TrulyYours april 2012! Ik hoop dat jullie 't een leuk filmpje vinden want ik vond het doodeng om te spreken op camera (al ging het een stuk vloeiender dan verwacht). Ik zat toch aardig te trillen en af en toe is 't niet helemaal perfect, maar dat komt nog wel. Oefening baart kunst!
Voor foto's en meer informatie over de producten uit deze box kun je hieronder op "meer lezen" klikken!

"We zijn in full swing: voor je editie vier van de TRULY YOURS box. Uiteraard weer vijf coole high-end beautyproducten, dit  keer prettig verpakt in een fashionable doos in dé kleur van het nieuwe seizoen: mintgroen. Check onze site en blog voor meer informatie en handige tips en tricks. Let the unwrapping begin!"
De tekst op het kaartje dat je vindt wanneer je de box opent is zoals altijd weer super aan de box aangepast: vrolijk, nieuwsgierig makend en vooral helemaal passend bij komend seizoen! Zo is ook de kleur van de box dit keer iets anders: normaal ontvang je een babyblauwe box, maar deze maand is de box mintgroen van kleur! Dé hitkleur voor de zomer!


In de april-box zitten twee full-size producten en de rest van de producten zijn nogal grote miniaturen, I like! De volgende producten zijn in de april-doos te vinden:
  • L'Occitane Shea Butter Ultra Rich Hand Cream - €19 voor 150mL (tube van 30mL)
  • The Original Moroccanoil Treatment - €39,90 voor 100mL (miniflesje van 25mL)
  • Thierry Mugler Womanity Eau Pour Elles - €59 voor 50mL (miniatuur)
  • Nablus Soap In Dead Sea Mud (of Natural Olive of Fresh Mint) - €5,20 voor 100gr. (fullsize)
  • Chestnut Cosmetics Instant Bronzing Lotion - €19,95 voor 150mL (fullsize)
Enorm mooie, grote miniaturen van -dit keer- allemaal mooie verzorgingsproducten! De twee fullsize producten zijn ook meteen producten waar je enorm lang mee kunt doen, dus ik ben enthousiast!


Woh, ik ben echt impressed door de box! Stiekem mocht de box ook wel zo mooi zijn, aangezien de vorige twee boxen een stuk minder mooi waren (vooral de derde box, daar vond ik uiteindelijk niet héél veel aan). Deze box doet me héél sterk denken aan de eerste variant, die mijn hart meteen deed smelten toen ik 'm zag! Ik ga deze producten met veel liefde gebruiken: dat weet ik zeker. Ik ben eigenlijk óveral wel blij mee, maar vooral de hair treatment van Moroccanoil deed mijn hartje nèt wat sneller kloppen. Deze olie zat ook in de eerste box en ik baalde als een stekker dat ik die had gemist... Niet dus! Yay!
Ik ben enorm benieuwd hoe de producten voor mij gaan werken en vanzelfsprekend krijgen jullie nog een uitgebreide review over de aprilbox te lezen! Wil je volgende maand ook TrulyYours ontvangen? Dan kun je hier klikken om naar hun website te gaan!

Voor de verandering heeft Truly Yours nu iets leuks bedacht: wil je naar aanleiding van deze box een abonnement afsluiten? Als je dit vóór 1 mei doet, krijg je de april-box nog thuisgestuurd op 3 mei! Je hebt dus (nog) niet misgegrepen!

Welk product uit de april-box van Truly Yours vinden jullie het mooist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten