dinsdag 13 maart 2012

Van alles en nog wat...


Vandaag vertel ik een beetje hoe de stand van zaken zijn rondom mijzelf. Ik heb veel te vertellen maar het is per onderwerp te weinig om overal apart een artikel voor te schrijven dus zet ik het allemaal verder in dit artikel bij elkaar, lees snel verder voor mijn verhaal, een update van mijn leven!

First of all, school. Ik zit in het laatste jaar van de HAVO en de centrale examens beginnen er al aan te komen, heel erg spannend allemaal! Veel mensen staan er slecht voor en stressen zich nu al helemaal kapot, daar heb ik gelukkig geen last van. Ik sta er prima voor en geloof ook niet dat ik zal zakken, natuurlijk zal ik nog wel even flink moeten blokken, maar dat moet iedereen! Hieronder zie je mijn gemiddeldes, heel erg netjes al zeg ik het zelf!


Naast je examens moet je ook je profielwerkstuk maken, deze hebben we enkele weken of moeten ronden en afgelopen vrijdag moesten we het laatste loodje leggen: de presentatie. Ik ben echt een held in presenteren... NOT! Wanneer ik wat moet presenteren klap ik meestal totaal dicht, ga ik overal aan frutselen en sta ik enorm te stuntelen, ojee dat beloofd wat! Gelukkig ging de presentatie van mijn profielwerkstuk echt geweldig! Nadat ik de eerste zin had gezegd kwam alles er vloeiend uit en ik voelde me erg zeker! Wauw wat was dat een goed gevoel dat ik daar niet heb staan stuntelen! Deze week krijgen we het punt en daar ben ik dan ook erg benieuwd naar! Als deze snel komt zal ik het nog even als edit onder dit artikel zetten! ;)

Als dit jaar er eenmaal opzit ga ik de opleiding Bedrijfseconomie volgen, afgelopen maandag had ik mijn intakegesprek en deze ging erg goed! Bij dat intakegesprek kon je een advies krijgen, hierbij vertelde ze of ze dachten dat jij het eerste jaar zou halen. Heel erg trots was ik toen ik een 'groen' advies kreeg, ze waren dus overtuigd dat ik mijn eerste jaar wel zou gaan halen! Yay, ik was echt heel blij toen ik dat hoorde! Ook met ander advies zou ik bij deze opleiding terecht kunnen maar het geeft je toch een goed gevoel!


En omdat mijn favoriete haarspoeling vorige week in de aanbieding was besloot ik gelijk maar mijn haar te 'verven'. Het is weer lekker donker, een tintje donkerder dan ik het normaal kleur en ook wat roder. Links was de laatste foto voor het verven en rechts erna, wat een vreselijke neplach heb ik bij beide foto's *ergert zich kapot*.

Over naar mijn sport, turnen. Bij de finale van regio Gelderland ging ik na lange tijd weer door mijn enkel, daardoor heb ik mijn blessure terug. Hier baal ik ontzettend van, afgelopen 4-5 weken heb ik niet tot bijna niet kunnen trainen en het doet nog steeds bij de kleinste dingetjes zeer. Ik baal echt ontzettend, ik wil ontzettend graag turnen, en rustig aan doen vind ik niet erg, maar rust houden, bahbah! Vanavond ga ik weer proberen te turnen na twee weken helemaal niet te hebben getraind (dat is erg lang voor mij! ;)) en ik hoop natuurlijk dat dat goed uitpakt!

Gelukkig heb ik een nieuwe hobby gevonden! De Draw-Something app staat namelijk bijna 24/7 open en ik begin er steeds beter in te worden! Als jullie wel een potje tegen mij willen tekenen mogen jullie mij gerust toevoegen! Mijn username is hetzelfde als mijn twitternaam: Mariekeeuh!

Net voor ik dit artikel heb geschreven hoorde ik dit liedje, en wauw ik werd ineens fan! Ik heb het nu al de hele tijd op repeat staan en wil jullie even laten weten hoe mooi het is!



Dit was een lekker lang artikel, maar ik moest het jullie allemaal even mededelen, haha! 

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten