woensdag 21 maart 2012

Perfecte Gala Pumps... Of toch niet?


Jullie hebben al enkele keren kunnen lezen dat ik in mijn examenjaar zit, naast de vele negatieve kanten (eindexamen, profielwerkstuk etcetera) zitten er gelukkig ook leuke kanten aan! Natuurlijk heb ik lekker vroeg al vakantie maar we kunnen het gala natuurlijk niet vergeten. Iedereen is ondertussen flink in de weer voor de kleding etc. en ook ik ben al een beetje rond aan het neuzen geweest. Lees snel verder over een klein probleempje dat is opgetreden...



Bij een gala hoort natuurlijk een mooie jurk, mooie make-up, een mooi kapsel, een mooie auto of een ander vervoersmiddel en niet te vergeten mooie schoenen. De jurk heb ik een tijdje terug al gekocht en een vervoersmiddel heb ik al geregeld, daarnaast ben ik een beetje aan het kijken voor mooie pumps. Op zalando zag ik wat mooie schoenen en ik besloot om drie paar te bestellen, een paar dagen terug kwamen ze binnen. Twee van de drie paren waren het gewoon net niet, het derde paar was daarnaast perfect! Of eigenlijk kan ik beter zeggen BIJNA perfect.. Ik heb erg lastige voeten, en vooral bij pumps komt dit naar voren, ik heb namelijk extreem smalle voeten. Het is niet erg handig dat ik qua breedte perfect zit in maat 36 en ik toch echt maat 37 in de lengte nodig heb.. Bij laarsjes of dichte schoenen kan ik dit probleem nog verhelpen door zooltjes te dragen in maat 37 maar dat kan bij pumps helaas niet.. Daar krijg je het probleem al, de pump zit echt perfect alleen steekt mijn teen voor uit.


De schoen is dan wel eens waar een peeptoe maar mijn teen steekt een heel stuk voor de zool uit.. Op de foto kun je het zien, wanneer ik op de schoenen sta is het erger en helaas niet om aan te zien.. Daar gaan mijn perfecte schoenen, dan zou je natuurlijk heel simpel maat 37 kunnen bestellen maar ik ben erg bang dat deze qua breedte niet passen. Het zou natuurlijk ook fijn zijn als ze maat 37 dan op voorraad hebben, wat jammer genoeg niet het geval is.. Het lopen op deze schoenen is nu ook nog een probleem, maar dat is gelukkig te verhelpen door veel oefenen.. De hakken van deze schoenen zijn 11 centimeter en er is geen groot plateau, dat is dus heel hoog! Ik baal echt zooooo erg dat deze schoenen niet passen, ik wil het liefst voor mijn gala maar een stuk van mijn teen afhalen want ik wil gewoon echt die schoenen aan.. Ik ben iemand die altijd duidelijk weet wat die wil en dat zal ik ook krijgen ook, ik hoop dus van harte dat maat 37 weer op voorraad komt en deze passen want dan zou ik echt heel erg blij zijn!

Hebben jullie ook last van zulke problemen?
 Liefs, Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten