dinsdag 27 maart 2012

Bourjois Volume Glamour Max mascara


De meeste meiden zouden niet graag zonder mascara willen leven, ik ben daar een van. Ik heb in de jaren dat ik mascara gebruik veel mascara's verslonden en ik merk dat ik zelf liever een mascara koop als ik er een revieuw over heb gelezen. De Bourjois volume glamour max mascara ( wat een huge naam! ) kocht ik op de gok, en dat was zeker een goede gok! Vandaag vertel ik jullie wat over deze mascara, lees snel verder!


Deze mascara heb ik een tijdje terug gekocht, ik weet niet meer precies in welke winkel en ook de prijs kan ik op de site niet vinden. Deze zal rond de 12/13 euro liggen, Bourjois is in veel drogisterijen te kopen en het is zeker de moeite waard eens een kijkje te nemen in een Bourjois schap!


Met het idee eens een andere mascara te proberen liep ik richting Bourjois, daar zag ik deze mascara staan. Een grote borstel vond ik altijd erg fijn en ook de verpakking ziet er erg leuk uit! Daardoor heb ik deze mascara gekocht, en ik heb zeker geen spijt! De verpakking ziet er erg leuk uit door de leuke vorm en de fuchsia-kleurige letters!


Op de eerste foto zie je mijn 'kale' wimpers, ik heb erg blonde wimpers die niet bepaald krullen. Daarom heb ik eerst mijn wimpers gekruld met mijn wimperkrultang. Vervolgens zie je op de tweede foto dat ik een laagje van de Volume Glamour Max op heb gebracht. De mascara maakt mijn wimpers goed zwart en ze blijven goed gekruld, ook zitten er geen klontjes in de mascara en plakken mijn wimpers niet aan elkaar, dat is zeker een pluspunt!
Vaak vind ik mijn wimpers met een laagje mascara nog wel een beetje kaal, dus daarom breng ik vaak nog een klein beetje aan. Dit zie je op de tweede foto, daar is het gelijk ook een beetje misgegaan bij mijn onderwimpers. Deze mascara is door de grote borstel niet erg geschikt voor je onderwimpers als je zo lomp bent als ik (oeps...).

Al met al vind ik dit een erg fijne mascara! Ik gebruik hem bijna elke dag!

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten