zaterdag 24 maart 2012

Truly Yours: maart 2012


Vorige maand was het dan zover voor mij: mijn allereerste kennismaking met een samplebox was een feit! Ik vertelde jullie toen al dat ik de gelukkige winnaar was van een jaarabonnement op de Truly Yours-box. Ik heb eind februari mijn eerste box mogen ontvangen, waarvan ik de producten laatst heb gereviewd voor jullie! Gisteren, aan het begin van de middag, belde de postbode aan: een pakketje! Mijn tweede Truly Yours box is aangekomen! Vandaag ga ik jullie laten zien wat er deze maand allemaal in te vinden is!

De eerste Truly Yours box was prachtig om te zien, en de tweede was uiteindelijk ook wel erg leuk (al duurde het wel even voor ik de producten echt kon waarderen). Vandaag is het dus tijd voor de derde box alweer! Ik had flink wat hoop dat deze box nóg mooier was dan de voorgaande boxen, maar dat is natuurlijk wel een vrij hoge verwachting. 


De box ziet er weer precies hetzelfde uit als vorige keer: op het zwarte papier ligt een leuk kaartje! Ik vind het altijd leuk om zo'n kaartje te lezen voordat ik 't pakketje open, maar ik zou me kunnen voorstellen dat je zó nieuwsgierig bent dat je zo'n kaartje maar irritant vindt. Op de achterkant van het kaartje staan wederom beschrijvingen van de producten die zit keer in de box te vinden zijn! Alle broodnodige informatie is op 't kaartje te vinden, en anders is er duidelijk aangegeven op de site hoe je de producten het best kunt gebruiken.


Maak je vervolgens het stickertje los, en vouw je het papier open, dan komen de leuke, zwarte papiersnippers weer tevoorschijn met daarin een aantal prachtige producten! De papiersnippers zijn lief gekronkeld en zorgen ervoor dat de producten onbeschadigd bij jou op de deurmat vallen. Maar wat zit er dit keer nou precies in de box?
  • Kiehl's Midnight Recovery Concentrate - €39 voor 30mL (miniatuurflacon van 4mL)
  • Sóley Grædir Healing Cream (of Kisstu Mig Healing Cream) - € 24 (of €25) voor 25mL (fullsize)
  • Models Own Wimperkruller - €9,95 (regular size)
  • Models Own Skimmer Eyeliner Pencil in Real Gold - €7,95 (fullsize)
  • Detox Voetcrème (of Eye Pads, Haarmasker of Gezichtsmasker) - €2,75 voor 15mL (sachet)


Wat ik van de inhoud vind? Ik denk dat ik even moet wennen aan de producten! Van Sóley heb ik al meer gehoord en hun producten klinken heel erg fijn, dus ik ben heel benieuwd naar deze healing balm. De voetencrème lijkt me wel fijn, alleen vind ik zo'n zakje vrij vervelend werken aangezien ik geen 15 mL voetencrème in één keer opgebruik. Wat dat betreft had ik een gezichts- of haarmasker denk ik fijner gevonden. Ik was ben flink verbaast door de producten van Models Own: ik heb er wel al vaker van gehoord, maar nog nooit gebruikt. Het gouden oogpotlood heeft toch wel een apart kleurtje, maar er is denk ik vrij goed mee te werken. De wimperkruller heb ik stiekem al even geprobeerd en ik moet zeggen dat ik 'm fijn vind werken! Ik heb alleen al een andere fantastische wimperkruller, dus ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Het serum van Kiehl's lijkt me dan wel weer erg fijn: ik heb alleen maar goede dingen gehoord over dit merk dus ik ben heel benieuwd hoe 't serum gaat uitpakken op mijn huid!
 
Truly Yours kost €12,95 per maand, €34,95 voor 3 maanden en €129,50 voor één jaar! Deze prijzen zijn inclusief verzendkosten, Je krijgt dan elke maand een mooie box gevuld met de nieuwste producten op de stoep!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten