maandag 12 maart 2012

OPI Gouda Gouda Two Shoes & Wooden Shoe Like to Know


Een poosje geleden vertelde ik jullie al meer over de prachtige Holland-collectie van nagellakmerk OPI: een collectie met een twaalftal lakjes die allemaal geïnspireerd zijn door een Nederlandse feature! Niet veel later heb ik twee lakjes aangeschaft, die ik toch wel heel graag wilde hebben: Gouda Gouda Two Shoes en Wooden Shoe Like to Know: twee prachtige lakjes, die perfect passen in mijn collectie en waar ik vooral heel erg blij mee ben! Kijk snel verder om te zien hoe deze lakjes uitpakken op mijn nagels.



Gouda Gouda Two Shoes is het lakje uit de collectie dat me meteen in het oog sprong: de kleur is prachtig zalmroze met een mooie gouden shimmer! Dit was dan ook het eerste lakje dat ik uitkoos. De lak dekt perfect in twee lagen, maar één enkele laag is eigenlijk ook al goed genoeg, als je niet houdt van dikke lagen lak. Door het brede kwastje is deze lak enorm fijn aan te brengen op je nagels, en kun je een vrijwel vlekkeloos, strak effect bereiken! I Love It!



Wooden Shoe Like To Know is een mooie, chocoladebruine kleur die in real wat meer naar een taupe-kleur neigt. Ook in deze lak komt de mooie gouden shimmer weer naar voren. In deze lak lijkt ook af en toe wat oranje shimmer te zitten, wat de kleur toch nog wat specialer maakt. Ook dit lakje dekt perfect in twee laagjes en brengt net zo fijn aan als Gouda Gouda Two Shoes!

Niet alleen de dekking van beide lakjes is perfect, de lak blijft ook enórm lang zitten! Gouda Gouda Two Shoes heb ik maar liefst 6 dagen op mijn nagels gehad, zonder één enkele chip in mijn nagels (oké, mijn linkermiddelvinger was een beetje beschadigd, maar die nagel is heel zwak). Na die 6 dagen heb ik 'm er maar weer afgehaald omdat ik mijn nagels weer eens goed wilde verzorgen. Normaal gesproken blijft lak bij mij een dag of 2 à 3 zitten, dus dat zegt denk ik wel genoeg over het feit dat ik gewéldig ben verrast door de lak: zowel door de houdbaarheid als door de formule als door het kwastje! Al eerder heb ik lakjes van OPI gehad maar dat waren altijd glitter-lakjes, die natuurlijk een stuk minder goed dekken en die er sneller afgaan door het feit dat je zoveel laagjes moet gebruiken! Ik ben echt dól op deze lakjes en ik weet zeker dat er nog heel, héél veel OPI lakjes aan gaan komen! Ik ben verkocht! De lakjes van OPI kosten €14,95: het is aan de dure kant, maar als je het in verhouding gaat zetten met de kwaliteit zijn de lakjes het geld dubbel en dwars waard.

Hebben jullie ook lakjes van OPI, en zijn jullie er ook zo'n fan van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten