zondag 25 maart 2012

Rome, Here I Come!


Goeiemorgen allemaal! Voor mij is het vandaag een spannende dag: de dag dat dé reis van mijn middelbare schooltijd zal beginnen! Vorig jaar was ik rond deze tijd onderweg naar London, en dit jaar is dus de beurt aan Rome! Ik moet zeggen dat ik het stiekem toch wel spannend vind: gisterochtend toen ik wakker werd moest ik toch wel even slikken omdat 't zo dichtbij was. In London is het natuurlijk gemakkelijk om wegwijs te raken omdat iedereen goed Engels spreekt, maar met mijn Italiaans kom ik niet veel verder dan Pizza en Pasta, als je begrijpt wat ik bedoel! Gelukkig heb ik een paar wandelende woordenboeken bij me...
Vanaf vandaag ben ik dus op reis! Ik heb deze week natuurlijk wel álle gebruikelijke artikels voor jullie in petto: die zijn allemaal netjes ingepland. Ik weet zelf niet hoe vaak ik beschikking zal hebben tot internet: het kan dus zijn dat het beantwoorden van vragen vrij lang duurt! Komende week zit ik qua tijd hélemaal volgepland en ga ik me flink vermaken in een prachtige, klassieke stad -tenminste, dat is wel de bedoeling-. Zaterdag aan het begin van de middag gaan we weer terug naar het vliegveld, en rond 22:00 's avonds zal ik weer veilig thuis zijn! Ik zal kijken of ik een reisverslag voor jullie in elkaar kan zetten, als dat tenminste een beetje interessant is!

Tot Zaterdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten