donderdag 29 maart 2012

On My Wishlist: Marc by Marc Jacobs Mouse Flats


Het overkomt me niet héél vaak bij fashion, maar af en toe is het goed raak: ik kom een leuk item tegen en ik voel me van binnen gloeien! Als dit dan gebeurt ben ik vaak verdoemd: het stuk blijft dan in mijn hoofd hangen en ik start een grote speurtocht om het perfécte exemplaar te vinden om mijn eigen kledingkast aan te vullen! Laatst was het weer raak. Ik werd verliefd... op een prachtig paar Marc by Marc Jacobs Mouse flats!


Mouse Flats zijn tegenwoordig een waar begrip geworden voor modeliefhebbers: de ballerina's zijn enorm schattig: ze zijn gemaakt van kwalitatief goed leer en kunnen afgewerkt zijn met zachte haartjes óf juist gewoon als glad leer. De flats schijnen enorm lekker te lopen -als je een goed model hebt gevonden-. De 'gebolde' schoentjes schijnen minder fijn te lopen dan de platte. What I love 'bout them? Ik denk dat het feit dat de schoentjes zo enorm schattig zijn mij zo aantrekt! Op de voorkant van de schoen zitten een stoffen neusje en oortjes, en schattige kraaloogjes!


Wat ik nog meer leuk vind? Het feit dat er zo enorm veel variatie in deze schoenen te vinden is, is natuurlijk geweldig! Zoek je een mooi paar flatjes die egaal zwart zijn, dan kan dat. Zoek je een glitterend paar, dan is dat geen probleem, evenals een paar met mooie studs! Ook de hak kan open zijn met een bandje om de enkel, en de schoenen zijn verkrijgbaar in alle kleuren en maten! Wil je een muisje met een 'vachtje', dan kan dat, wil je een mooie, gladde leren schoen, dan is dat ook geen probleem! Mijn favoriete paar? Het schattige zwarte paar met gouden oortjes en neusjes, in het midden van de afbeelding! Daarnaast vind ik de witte flatjes links daarvan echt prachtig. Nouja, eigenlijk mag élk paar wel in mijn kast liggen!
  

Ook onder de fashionbloggers is de mouse flat erg geliefd! Ik heb de schoentjes gespot bij www.theblondesalad.com, verwerkt in een paar leuke outfits! Zij heeft een wit paar schoentjes, hoewel ik zelf liever voor een donkerder paar zou gaan... Maar dat maakt de outfits niet minder mooi! Hebben jullie trouwens de Miu Miu Bow Bag al gespot op de linkerafbeelding? Twee van mijn favoriete items in één outfit, I love it!

En hoeveel kosten de flats precies? Dat ligt voornamelijk aan het model. De 'simpele' schoentjes kosten zo'n 230€, rubberen varianten krijg vanaf zo'n 135$, de leren varianten kosten zo'n 195$ en de uitgebreidere schoentjes met glitter of studs kosten ongeveer 230$! De prijs is dus best nog te doen, en ik ben dus goed in de gaten aan het houden waar ik een paar zou kunnen scoren!

Zijn jullie ook wel eens spontaan verliefd geworden op een tas of een perfect paar schoenen? Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten