zondag 11 maart 2012

Filmpje: Mijn Everyday Eye-Look



Al meer dan een jaar ben ik nu bezig met bloggen, en laatst heb ik rechts in de sidebar maar eens gevraagd wat jullie het liefste terugzien op TheBeautyGuide. Er werd meteen veel gestemd op tutorials, en om eerlijk te zijn heb ik die nog niet veel gemaakt! Gisteren heb ik eindelijk de moed verzameld en is het toch gebeurd: ik heb een tutorial gefilmd! Dit is het eerste echte tutorial-filmpje dat ik heb opgenomen, maar al eerder heb ik een filmpje over het wassen van je kwasten opgenomen voor de site. Ook deze keer heb ik maar niet gepraat tijdens het filmen, want ik kom dan niet zo goed uit mijn woorden. Eerst maar eens even op deze manier iets vertrouwder raken met filmen!

Vandaag dus een tutorial voor mijn Everyday Eye-Look. Dit is de look die ik meestal draag als ik er nét wat specialer uit wil zien dan normaal. Dat kan zowel voor school, als voor een feestje zijn (al zet ik de donkere kleuren dan vaak wat meer aan). Ik hoop dat het filmpje een beetje geslaagd is! Ik hoor graag wat jullie de volgende keer willen zien! Een Daily Make-up Routine misschien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten