maandag 19 maart 2012

De Mooiste Beautyfilmpjes


Ik denk dat je ze wel eens hebt gezien op televisie: mooie commercials waar een nieuw cosmeticaproduct wordt gepromote: een mooie, nieuwe lipstick, of een parfum. Vaak wordt dat gedaan door de mooiste actrices in een prachtige commercial, maar er zijn ook een aantal short-films te vinden waar de cosmetica zichzélf aanprijst. Deze commercials worden meestal gemaakt door de grote cosmeticahuizen! Vandaag ga ik jullie de mooiste varianten daarvan laten zien.




Laten we maar meteen beginnen met een van de -in mijn ogen- leukste commercials: Shade Parade van Chanel! Ik ben natuurlijk dol op nagellak, dat weten jullie onderhand wel, en in deze 'minifilm' spelen verschillende kleuren Chanel Nagellak de hoofdrol, in prachtige vingerdansjes met een leuk muziekje! Het is uiteindelijk een soort balletvorm, waarbij de nagels van de 'handmodellen' de mooie spitzen uitbeelden!




De Chanel 'Robot' is ook al een aantal keer teruggekomen in mijn afspeellijst op youtube. In dit filmpje wordt het assortiment van Chanel gebruikt om robots te creëren en te veranderen: samen zijn ze steeds een ander, bewegend object. In dit filmpje maken verandering van kleur beweging duidelijk: zo zorgt een verscheidenheid van lipstickkleuren bijvoorbeeld voor een beeld dat tot leven komt!




Om te beginnen met de filmpjes van Dior heb ik een prachtige commercial van de nieuwe Dior Addict Extreme-lipsticks: een lust voor het oog voor iedereen die een beetje visueel is ingesteld! Een prachtige, cleane commercial waarin de kleuren telkens overvloeien in andere objecten: Van nagellak, naar mooie pumps, naar de nieuwe Lipstick! Ik vind 't gaaf!




In Dior Games wordt een groot videospel uitgebeeld! Met de producten van Dior wordt onder andere Tetris en Airhockey gespeeld, en het filmpje eindigt met een scenario dat me erg doet denken aan Super Mario! Voor iemand die in z'n jeugd ook veel liefde heeft gehad voor leuke videospellen is dat natuurlijk erg leuk om te zien: een combinatie van make-up met game-klassiekers!




Last but not least is er natuurlijk nog de Dior Magic Show: een goochelshow waarbij gebruikt gemaakt wordt van een aantal mooie producten van Dior die van mij best zomaar mijn stash in getoverd mogen worden! Dit is denk ik het filmpje met het hoogste tempo, waarbij heel snel verschillende producten tevoorschijn worden gehaald en snel weer verwijnen! Een mooie goochelshow waar ik zeker geen nee tegen zou zeggen.

Kennen jullie nog meer van dit soort beautyfilmpjes? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, want ik vind het heerlijk om dit soort filmpjes te kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten