dinsdag 20 maart 2012

Project 10-Pan: Update


Precies twee maanden geleden liet ik jullie weten dat ik zou beginnen met een Project 10-Pan: een kleinschalige 'challenge' om die laatste restjes van producten nou éindelijk op te maken! We zijn nu alweer twee maanden verder en het leek me leuk om jullie vandaag even te updaten om mijn vorderingen te delen! Lees snel verder om te kijken hoe het nu gaat met mijn projectje!


Om een beter beeld te krijgen van hoe 't nou opschiet, heb ik onder deze afbeelding de producten nog een keer herhaald, want het is natuurlijk wel handig om te weten hoeveel ik ongeveer heb verbruikt. De doorgestreepte namen geven aan dat 't betreffende product nu op is! In mijn opruimwoede (en dat heb ik niet vaak) heb ik al -per ongeluk- een aantal van de lege verpakkingen weggegooid, dus ik gebruik de foto die ik bij het vorige artikel ook heb gebruikt!

Zoals je zult zien -of eigenlijk: lezen- heb ik een aantal producten met gemak opgemaakt! De conditioner ging er erg snel doorheen, want 't deed niet veel voor mijn haar. Ik heb maar telkens een te grote portie gebruikt om mijn haar nog enigzins doorkambaar te maken en om de producten dus op te maken. Daarnaast zijn beide serums al op! Sinds 10-Pan ben ik intensiever serums aan het gebruiken. Mijn favoriete manier? Een grote drup m'n haar in voordat ik ga slapen, zodat 't is ingetrokken als ik opsta en mijn haar er supergezond uitziet!


  1. Rosebud Salve (5%)
  2. L'Oreal Paris Conditioner (125% want 2 verpakkingen)
  3. John Frieda Heat Protecting Serum (35%)
  4. Guhl Vochtbalans-spray (15%)
  5. Andrélon Laagjes Accent Serum (5%)
  6. Herôme Nagellakremover (8%)
  7. H&M Snoopy Body Lotion (50%)
  8. The Body Shop Earth Lovers Cucumber & Mint Showergel (40%)
  9. Bourjois Micellaire Lotion (90%)
  10. LUSH Angels On Bare Skin Cleanser (30%)
Nagellakremover is natuurlijk niet zo héél moeilijk om op te maken. Vooral niet als je veel nagellak swatcht voor een blog. Bovendien vond ik de remover erg fijn, dus 't was niet vervelend om 'm op te moeten maken. De TBS Earth Lovers Showergel is ook eindelijk op! Dit was wel een van de moeilijkste producten om op te maken, omdat de geur me tegen begon te staan. De LUSH AOBS reiniger ging vrij gemakkelijk op toen ik 'm eenmaal weer gebruikte, en ik moet zeggen dat ik AOBS tot 't laatste restje met veel plezier heb gebruikt!

En dan de andere producten... Waarom zijn die nog niet op? De Rosebud Salve is nog niet op omdat 'ie in mijn etui zit, voor als ik onderweg ben. De laatste tijd valt de droogheid van mijn lippen onderweg erg mee dus ik gebruik de balm niet zoveel als normaal. De Guhl Vochtbalans-spray is lastig om op te maken, omdat 't mijn haar een beetje vettig lijkt te maken! Bovendien vind ik dat de spray verder niet zo veel voor mijn haar doet. De H&M Bodylotion is in principe wel fijn, maar de geur van chemische aardbeien begint ook parten te spelen en ook hier vind ik 't moeilijk om 'm te blijven gebruiken, mede doordat ik zoveel ándere fijne bodyproducten heb, en ik bodylotion eigenlijk niet zo héél fijn vind werken. De Bourjois reiniger vind ik weer een beetje 'n apart geval. Ik merk dat mijn huid niet helemaal top reageert, en gebruik eigenlijk liever mijn reinigingsmelk en tonic (terwijl ik echt een afkeer heb tegen reinigingsmelk). Ik ga toch maar even doorzetten komende tijd!

Sommige dingen zijn goed gelukt, andere nog niet zo, maar dat moet wel goed komen.. Dat is in ieder geval wel mijn instelling! Ik hoop dat de producten snel verdwijnen uit m'n kast zodat ik weer plek heb voor nieuwe goodies!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten