vrijdag 16 maart 2012

Catrice It's Rambo no. 5 & Be Pool

 

Vorige week liet ik jullie de mooie Browno Mars en King of Greens lakjes van Catrice zien, en deze week is het de beurt aan It's Rambo no. 5 en Be Pool, twee andere lakjes van dit merk die weer héél anders zijn dan Browno Mars en King of Greens: dit zijn wat minder lenteachtige kleurtjes. Kijk snel verder voor de swatches!



It's Rambo no. 5 is een mosgroene kleur, die ik niet op het eerste opzicht had gekocht. Eigenlijk was ik op zoek naar een iets donkere kleur groen, maar die kon ik niet vinden. Toen heb ik maar voor deze kleur gekozen, omdat deze het bij de outfit paste, haha. Maar hier ben ik ook zeker blij mee! Het viel me wel tegen hoe hij lakte, ik vond de substantie wat aan de dikke kant en het wilde ook niet makkelijk egaal op m'n nagels komen. Op de foto's word dat effect al helemaal verduidelijkt, omdat de foto's niet helemaal top. Dat komt door de plek waar ik de foto's heb gemaakt, daar zal ik de volgende keer op letten! De slechte foto's mogen de pret niet drukken: het is een mooie kleur, met een crème finish zonder shimmer.


Ik ben gek op blauwe nagellak sinds kort, en dit gaat dus zeker een favoriet worden! Ik heb spijt dat ik hier van niet nog een heb gekocht, omdat het een limited edition was. Deze kleur kwam namelijk uit de Nymphelia collectie, die is nu helaas niet meer verkrijgbaar. Be Pool is een mooie blauwe kleur, die me doet denken aan de kleur van de zee: diep blauw. Mooi! Zo'n kleur heb ik niet eerder gezien, hij is echt apart. En weer: excuses voor de foto's. Ik hoop dat deze kleur een keer in het vaste assortiment komt want ik vind hem echt super!

It's a Rambo no. 5 zit gelukkig in het vaste assortiment, maar Be Pool is jammer genoeg niet meer verkrijgbaar. Catrice nagellak kost €2.50 en is verkrijgbaar bij Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten