vrijdag 9 maart 2012

Catrice Browno Mars & King of Greens


Tijdens mijn jacht voor mooie nieuwe Catrice lakjes zag ik twee die me gelijk aanspraken: King of Greens en Browno Mars. Laatst heb ik al Genius In The Bottle laten zien, een prachtige dupe van Chanel.Vandaag  heb ik er voor gekozen om jullie twee lakjes in een keer te laten zien, omdat er anders wel heel veel NOTD's komen. De kleuren zijn juist precies het tegenovergestelde van elkaar: knal en juist wat minder opvallend. Kijk snel verder voor de swatches!



Dit is Browno Mars. Wat een leuke naam! Afgeleid van Bruno Mars natuurlijk. Het is een bruine lak, met een metallic finish. Er zit zilverkleurige shimmer in, wat hem echt apart maakt. Hij dekt prima met 2 laagjes. Hij brengt wel wat streperig aan, maar als de lak opdroogt trekt dat voor het grootste deel weg. Dit wordt zeker een van mijn favoriete nagellakkleurtjes van Catrice, het is echt een super mooi kleurtje!



En hier hebben we King of Greens. De naam zegt het al: koning van het groen! En dat is 'ie zeker. Wat een heerlijk zomers kleurtje! Dit kleurtje heeft een groene shimmer, en in bepaald licht zie ik ook wel eens wat goud voorbij komen. Dit lakje dekt wederom perfect met twee laagjes, wel moet je er goed aan denken dat je de eerste laag goed laat drogen voordat je je tweede laag aanbrengt.

Ik ben weer super tevreden met deze lakjes, en dat voor de kleine €2,50 die je er voor neer moet leggen! Catrice is verkrijgbaar bij Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten