zaterdag 10 maart 2012

Fashion: Studded Shoes


De laatste tijd wordt ik steeds meer bewust van fashion: wat komt er precies in de mode komend seizoen, en hoe kan ik zoiets het best vertalen naar iets wat in míjn stijl valt? De laatste tijd merk ik dat Studded Shoes steeds meer naar voren komen in een hoop webshops, variërend van schoenen met maar een paar studs, maar er zijn ook genoeg schoenen te vinden met enorme spikes, enorm gaaf, maar soms ook wel eng! Vandaag laat ik jullie mijn favoriete studded shoes zien die nu te krijgen zijn!

Er zijn natuurlijk 2 categorieën schoenen: draagbare- en niet-draagbare schoenen! Ik heb daarom in mijn collages onderscheid gemaakt tussen de high-heels, die misschien niet voor iedereen weggelegd zijn, en meer comfortabele lage schoenen. Ik moet zeggen dat ik studs op pumps meestal mooier vind dan op flats, maar pumps lopen dan natuurlijk wel weer nét wat lastiger! Voor ieder die houdt van Studs en Spikes wat wils dus!



De High Heels zijn natuurlijk prachtig: ze zijn de reden waarom de spike-trend me is opgevallen! Op de catwalk ben je zulke schoenen vaak kunnen tegenkomen, maar ook voor in het uitgaansleven zijn ze wel heel gaaf! Alleen even opletten dat er niet iemand bovenop gaat staan met bloten voeten, en ook niet tegen iemand aantrappen! Ik moet zeggen dat ik de spikes achter op de hiel het mooist vind, maar ik denk dat dat vooral persoonlijk is!


Gelukkig voor mensen die liever iets comfortabels dragen, met een lage of géén hak: ook leuke flatjes of enkellaarzen hebben tegenwoodig vaak studs! Bovendien zijn de schoenen te krijgen in zowel zachte pastelkleuren als basic zwart! Voor ieder wat wils dus, tenminste: als je van studs houdt!

Welke studded shoes zijn jouw favoriet? Ik ben zelf de laatste tijd gék op de Marc by Marc Jacobs Mouse Flats, dus die vind ik zelf érg leuk! Daarnaast vind ik de High Heels van zowel Balmain als Nelly.com erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten