donderdag 22 maart 2012

New In: Essence Goodiebag


Winacties zie je tegenwoordig overal: op blogs, op sites, maar ook via de sociale media worden er steeds meer winacties georganiseerd! Vooral op Twitter is dat de laatste tijd flink het geval! Laatst zag ik dat er via Essence een leuke winactie georganiseerd was waarbij je een leuke goodiebag zou kunnen winnen, en een poosje later kreeg ik plotseling een berichtje: ik was een van de gelukkige winnaressen! In eerste instantie moet ik zeggen dat ik niet veel had verwacht van de goodiebag, maar Essence heeft me geweldig verrast! Lees snel verder om te kijken wat er in de goodiebag zit...


Afgelopen periode heb ik ook een goodiebag gewonnen van Gosh, waar je dan je 'wishlist' mee kon winnen. Die goodiebag was jammergenoeg vrij karig uitgevallen (maar een gegeven paard mag je nooit in de bek kijken), dus ik stond met open mond te kijken toen ik het bovenstaande mapje uit een grote envelop viste! Wat een boel mooie producten! En bijna alles is te vinden in het vernieuwde assortiment!


Maar wat zat er dan nou precies in?
  • Get Big Lashes Mascara's - Volume Boost, Volume Curl en Volume Boost Waterproof
  • My Base Make-Up Base - Skin Perfection en Illuminating
  • Soufflé Touch Blush - 020 Frozen Strawberry
  • 2-in-1 Eyeliner Pen - Black
  • Essence I Runway Highlighter 
  • Nail Colour³ Nagellak Duo - 02 Shopping Trip In Soho
  • Colour&Go Nagellak - 91 Glamorous Life en 93 C'Est La Vie!
  • Nude Glam Nagellak - 02 Iced Strawberry Cream, 05 Toffee To Go en 07 Café Olé!

Ik heb de producten in een aantal 'setjes' opgedeeld en elk setje zal ik apart voor jullie reviewen! Dat betekent dus dat jullie binnenkort reviews kunnen verwachten van een boel nieuwe Essence producten! Ik kan jullie alvast verklappen dat de producten geweldig goed bevallen en dat er echt een aantal prachtige kleuren tussen zitten! Stay Tuned!
Heb jij ook al producten geprobeerd uit het vernieuwde Essence-assortiment? Zo ja: welke producten heb je getest, en bevielen ze een beetje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten