donderdag 8 maart 2012

The Beauty Bakery: New In & Overzicht


Ik denk dat het niemand is ontgaan: de afgelopen periode heb ik best regelmatig heerlijke goodies van TheBeautyBakery mogen reviewen! Toen mijn producten zo goed als op waren, kreeg ik nogmaals de vraag of ik misschien zin had om nóg een paar producten te gaan reviewen, en daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen! Laatst heb ik dus weer een heerlijke box vol delicious skin sweets mogen ontvangen, en vandaag laat ik jullie zien wat jullie zoal kunnen verwachten de komende tijd, én wat jullie de afgelopen tijd misschien gemist hebben! Lees snel verder...


Laten we me maar meteen beginnen met de nieuwe producten. Ik had maar enkele dingen gevraagd, maar ik kreeg een hele doos vol thuisgestuurd! Dat fenomeen heb ik ook al vaak gehoord van klanten: je krijgt met een beetje geluk lekker veel proefjes bij je bestelling, yay!
Wat ik allemaal heb ontvangen, en wat dus binnenkort in de review gegooid wordt is het volgende:
  • Whipped Ice Cream Soap - cucumber melon
  • Home Scents - hot vanilla, comfort zone, balance, apple pie
  • Cupcake Soap - strawberry cake
  • Pure Spa Bar - rose petals
  • Candy Bar Soap - cherry cupcake
  • Scrub&Rub Soap - sweet mango scrubby
  • Creamy Soap Rock - milk and honey
  • Serious Booty Buffer - rose
  • Solid Perfume - Flowerbomb


En dan, zeker niet onbelangrijk: wat héb ik allemaal al voor jullie gereviewd? Ik vond de producten stuk voor stuk heerlijk, dus als je nieuwsgierig bent naar een product, dan kun je op een van de namen hieronder klikken, om direct naar het artikel te gaan!
Ik ben in ieder geval al heel benieuwd naar de nieuwe producten! De producten zien er werkelijk prachtig uit en ik kijk nu al ernaar uit om ze zo mooi mogelijk op de foto te zetten en ze vervolgens te gaan gebruiken. Ik heb stiekem al even gesnuffeld en de zeepjes ruiken allemaal even lekker! Nu nog kiezen wat ik het eerst ga proberen...
Welk product van The Beauty Bakery lijkt jou het lekkerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten