woensdag 14 maart 2012

Truly Yours: Review Februari-Box


Een tijdje geleden was het zo ver: ik zou mijn eerste Truly Yours box ontvangen! Toen dit pakketje op mijn deurmat lag, kon ik dan ook niet wachten om hem te delen met jullie, en dat heb ik toen ook meteen gedaan. Op zo'n korte termijn kan ik alleen niet alles reviewen, want bij sommige producten moet je ook kijken naar het effect op een wat langer termijn. Vandaag dus een review van de producten uit de Februari-Box! Lees snel verder...

Om er weer even in te komen, is het misschien handig om even te herhalen wat er nou precies in de doos zat. Dat was namelijk het volgende:

  • Mavala Nail Color Cream - €4,95 voor 5mL (fullsize)
  • Lancaster 365 Cellular Elixir Intense - €69 voor 30mL (miniatuurflacon van 5mL)
  • Lancaster Sun Sport Easy On Gel - €29 voor 75mL (sachet van 10mL)
  • Make-Up Studio Cream Eyeliner - €14,90 voor 2mL (fullsize)
  • Brazilian Fruit Body Butter - €13,95 voor 200mL (fullsize) 


Mavala Nail Colour Cream - 167 Cyclades Blue
Voer voor nagellakfetisjisten, de Nail Color Cream van Mavala. Kleine flesjes – dus ruim voor het stadium uitdroging leeg – in up-to-date kleuren: suikerzoet, helemaal catwalk spring/summer 2012.
Ik ben dol op nagellak en heb veel merken dan ook al uitgebreid geprobereerd, maar Mavala nagellak heb ik eigenlijk altijd overgeslagen. Waarom? Geen idee! Ik ontving een prachtige blauwe lak (167 Cyclades Blue) en meteen bij de eerste aanbreng was ik toch wel aangenaam verrast! Ondanks het wat smalle kwastje is de lak heel gemakkelijk in het gebruik, en de lak dekte ondanks de kleur vrijwel meteen in één enkel laagje, iets wat veel van dit soort kleurtjes niet zo snel doen! Zeker een pluspunt. Wat ik wel iets minder vind aan deze lak is de houdbaarheid: na 3 dagen begon je echt slijtage te zien. 


Lancaster 365 Cellular Elixir Intense & Lancaster Sun Sport Easy On Gel
Het is net een som in een flesje: jij bent jij, trek daar een jaar of tien vanaf, en je hebt de jeugd. En dus de toekomst. Een weergaloze antioxidantencocktail die huidschade herstelt bij de wortel: het DNA. 
De 365 Cellular Elixir Intense is een huidserum dat zorgt voor huidverjonging. To be honest: dat heb ik nog niet echt nodig. Ondanks dat heb ik 'm toch een aantal keer aangebracht en ik moet zeggen dat het serum héél gemakkelijk te verdelen is over je gezicht en dat je betrekkelijk weinig nodig hebt voor een zacht, gehydrateerd huidje.

Voorjaarszonnetje? Smeren is het mantra. Een rondje joggen of een (beetje) actieve vakantie schreeuwen om een innovatieve textuur die water- en zweetbestendig is. Deze Sun Sport Easy on Gel voor gezicht en lichaam met SPF 20, basically.  
Sun Sport Easy On Gel van Lancaster is een long-lasting zonnebrandcrème! Ook deze heb ik (nog) niet kunnen testen omdat het zonnetje tot nu toe een beetje uitbleef. Deze zonnebrandcrème belooft ook goed te blijven zitten bij water en zweet, dus zou perfect zijn bij dat rondje joggen in de zomer!


Make-Up Studio Cream Eyeliner
Een wonderbaarlijk krachtige eyeliner in crèmevorm, voor klassiek scherpe flicks of fotogenieke smoky eyes. Verstopt in het slanke dopje: tadaa! Een uitschuifbaar kwastje.
Zoals jullie misschien wel weten ben ik dól op gelliner: het is de enige eyelinersoort waar ik fatsoenlijk mee kan werken. Daarom wat ik meteen enthousiast toen ik deze Make-Up Studio Cream Eyeliner in mijn box aantrof! De vorm van het potje is misschien niet heel handig (en ik heb even moeten uitvogelen hoe 't nou precies werkt), maar ziet er zeker leuk uit! In het dopje zit een kwastje, die je kunt gebruiken om de liner mee aan te brengen. De 3 swatches aan de linkerkant zijn gemaakt met dit kwastje, de meest rechtse swatch is gemaakt met mijn MAC-kwastje waarmee ik normaal gelliner aanbreng. Ik heb met beide kwasten geprobeerd zo dun mogelijk te 'tekenen', maar dat vind ik lastig met het bijgeleverde kwastje! De kleur van de gelliner vind ik ook niet helemaal 100%: zoals je ziet vervagen de lijnen naar beneden toe snel naar een grijze waas, waardoor je een aantal keer over de kleur moet gaan voor 'ie eenmaal goed dekt! Ook vind ik de liner wat (te) droog vergeleken met mijn MAC Fluidline, maar dat is denk ik een persoonlijke voorkeur.


Brazilian Fruit Body Butter - Brazil Nut
Klinkt boterzacht aanlokkelijk? Dan juich je bij het gebruik van deze rijke, romige, smakelijk geurende en parabeenvrije Body Boter. Almost good enough to eat. Almost.
Hoewel ik van de rest van de producten eigenlijk nog niet echt had gehoord, kende ik de Brazilian Fruit Body Butter al vanuit reviews op andere sites, en ik was heel benieuwd hoe ze mij zouden bevallen! Ik vond het daarom erg leuk dat er een heerlijke pot in mijn box verstopt zat. De pot is gigantisch, groter dan de verpakkingen van bijvoorbeeld bodybutters van The Body Shop, en dat heeft denk ik één reden: dit product is heerlijk licht en luchtig! Hoewel veel andere bodybutters echt een botervorm hebben, heeft deze butter meer de consistentie van een mousse of soufflé! Heerlijk licht en luchtig, maar toch goed voedend op de huid. De geur van de butter is warm en noot-achtig, maar ook zeker niet te overheersend! I like it!

Zoals jullie al kunnen zien ben ik toch wel erg blij met de producten die ik in deze box gevonden heb, en ik ben alweer benieuwd naar de inhoud van de volgende box!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten