maandag 30 januari 2012

NOTD: Urban Decay Barlust & Mars


Begin deze maand liet ik jullie zien wat ik zoal heb gekregen met Kerstmis! Bij mijn overload aan cadeautjes zat onder andere de Holiday Nail Kit van Urban Decay, die ik al een hele tijd wilde hebben! Nu ik hem een tijdje in mijn bezit heb wil ik de nagellak graag met jullie delen, per twee lakjes! Ik werk van links naar rechts in het doosje, en uiteindelijk zal ik nog een samenvattend artikel maken over de nagellak! Vandaag dus de eerste twee lakjes: Barlust en Mars. Enjoy!



In de kit zitten 6 prachtige winterkleuren in kleine, schattige potjes van 5 mL. De doos waar de lakjes in zitten is prachtig gedecoreerd met swirls en vlindertjes en de kleuren van de lakjes zijn geïnspireerd op edelstenen! De kleuren zijn grotendeels wat aan de donkere kant, maar ze zijn zeker goed draagbaar: je moet er alleen van houden! De nagellak van Urban Decay is altijd heel verrassend qua kleuren, en dat is ook het geval bij deze kit! Laten we maar meteen naar de kleurtjes van vandaag gaan kijken.





Barlust is een warme, bruine kleur met een mooie koperkleurige shimmer in de lak. De lak is niet te donker, want ook 's avonds in kunstlicht is de bruine kleur onmiskenbaar, terwijl veel donkere lakjes zwart lijken te worden! De kleur is heel chic, maar het is wel een kleur waar je echt van moet houden! De micro-shimmers geven de lak een moderne touch, want een bruine kleur doet snel wat ouderwets aan! De lak dekt eigenlijk helemaal in één enkel laagje, maar om de kleur wat levendiger te maken raad ik toch aan nog een dun tweede laagje aan te brengen op je nagels!





Mars is een totáál ander lakje dan Barlust! Waar Barlust wat onopvallender is, is Mars een ongelofelijk fel blauw lakje die snel naar turquoise neigt! De kleur heeft een mooie, zilveren shimmer die de kleur nóg spannender maakt dan 'ie van zichzelf al is! De kleur is mooi winters, lekker ijzig en is zeker een mooie kleur die goed past bij de komende week, aangezien het flink gaat vriezen! Ook Mars dekt prima in één enkel laagje, maar een tweede laagje zorgt ervoor dat de shimmers iets meer aanwezig zijn!

Barlust en Mars zijn nu twee van mijn favoriete lakjes! De lakjes zijn verkrijgbaar in de Holiday Nail Kit die -met wat geluk- bij Sephora nog te krijgen is! De Nail Kit kost normaal gesproken €24, maar als het goed is is de set nu te krijgen met 30% korting, waarmee je uitkomt op €16,80 voor 6 prachtige winterse lakjes! Binnenkort zijn Wrecked en Ziggy aan de beurt! Stay Tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten