donderdag 26 januari 2012

Urban Decay Naked 2!


Over mijn Urban Decay Naked Palette heb ik al best vaak verteld! Sinds ik dit prachtige neutrale palette in huis heb gebruik ik praktisch niks anders meer op mijn ogen! Niet alleen ik ben gék op het Naked Palette, maar vele beautylovers zijn met mij! Het Naked Palette is immens populair geworden en Urban Decay speelt daar -gelukkig- heel goed op in! Na het succes van het eerste palette wordt begin mei het Naked 2 Palette uitgebracht, het zusje van het oorspronkelijke Naked Palette!
Misschien vraag je je nu af wat het praktisch nut is van twee bijna-identieke palettes, maar daar hoef ik niet lang over te praten! Naked 1 bevat meer warme tinten, terwijl Naked 2 meer koele tinten heeft. De palettes hebben wel beide de kleur Half-Baked in het doosje zitten, maar dat mag de pret niet drukken! De rest van de kleuren zijn namelijk totaal anders, en zijn elk op zijn eigen manier prachtig!



Het Naked 2 palette zal vanaf begin mei bij Sephora worden verkocht (en er zal een mini-lipgloss bij zitten!), voor een prijs van om en nabij €40! Het palette staat -ondanks het feit dat ik het andere palette al in mijn bezit heb- zéker op mijn wishlist, misschien zelfs juist omdát ik dat andere palette al heb en zo enorm blij ermee ben! Ik denk dat het storm gaat lopen op dit palette en ik hoop dat ik er dan ook een kan bemachtigen over een poosje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten