zaterdag 21 januari 2012

MAC Russian Red Lipstick


Al lang, heel lang wilde ik al een rode lipstick. Maar steeds kwam het er maar niet van. Steeds stelde ik het uit en vond ik dat het niet nodig was omdat ik dacht dat ik het toch niet zou dragen. Maar steeds als ik het bij iemand zag wilde ik het ook! Ik besloot er een te kopen van MAC. En ik sinds ik Russian Red heb gekocht ben ik verkocht: rode lipstick is geweldig. Nu snap ik waarom iedereen een rode lipstick zou moeten hebben! Ik had verwachtte veel van deze lipstick, maar hij heeft zelfs mijn verwachtingen overtroffen. Lees snel verder voor mijn review!



Kijk hoe mooi!! Russian Red is een matte lipstick. Ik had verwacht dat het er heel erg barbie uit zou zien omdat het een matte kleur is, maar dat valt heel erg mee. Het is geen knalrode kleur, deze heeft een blauwere ondertoon. Het pigment is echt onwijs goed, en hij blijft ook super lang zitten. Ik heb hem een keer een dag naar school op gehad, en na het eten en drinken zat hij er nog op. Rond drie uur heb ik hem ietsjes bijgewerkt, zodat het er iets netter uit zag, maar als ik hem niet bij me had was het niet nodig geweest.




Op de fiets naar huis, avond eten, en zelfs na het DOUCHEN zat hij er nog op! Ik schrok opeens toen ik zag dat mijn handdoek rood was, omdat ik gewoon had verwacht dat hij er af was gesleten. Maar nee hoor, hij leek wel muurvast te zitten. En dat zonder lipliner. Woehoe! Hij trok zelfs niet in de lijntjes rondom m'n mond. Wel moet ik zeggen dat hij m'n lippen droog maakte. Rond het avondeten zaten er allemaal velletjes los. Maar omdat ik wilde testen hoelang hij zou blijven zitten liet ik het erop zitten. De oorzaak weet ik ook al, ik heb 's morgens vroeg niks op m'n lippen gedaan, ik heb hem gewoon zo aangebracht.

MAC over Russian Red:
Intense bluish-red 


Sinds ik deze prachtige lipstick heb ben ik overtuigd: elke vrouw moet een rode lipstick in huis hebben. En deze kan ik zeker aanraden, omdat deze bij veel vrouwen staat omdat hij een blauwe ondertoon heeft. Het mooiste vind ik als je rode lipstick draagt, dat je de rest van je makeup rustig houd, bijvoorbeeld met een mooie winged eyeliner. Het aanbrengen van een rode lipstick is wel even oefenen, maar na een paar keer gaat dat ook al veel makkelijker dan de eerste keer. Ik had verwacht van Russian Red dat dat ook een heel stuk moeilijker zou gaan, het leek me geen romige lipstick. Maar integendeel: het ging makkelijk!



Ik ben echt verliefd op deze lipstick. Dit is mijn eerste rode lipstick, maar er gaan zeker weten nog veel meer volgen! MAC lipsticks kosten tegenwoordig €18, in plaats van de €17,50 van eerst. MAC is verkrijgbaar bij de MAC counters, en via de webshop van de Bijenkorf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten