zondag 29 januari 2012

The Body Shop Chocomania


Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat ik dól ben op chocolade! Nu het nieuwe jaar is gekomen hebben veel meiden zich voorgenomen om toch dat beetje minder te gaan snoepen, maar chocolade blijft toch altijd erg verleidelijk! Gelukkig heeft The Body Shop nu een fijne limited-edition lijn uitgebracht die helemaal in het teken staat van... Juist: chocolade! Lees snel verder om te zien welke heerlijke calorie-vrije chocoladeproducten in deze collectie te vinden zijn!



De lijn is speciaal gelanceerd voor de aankomende valentijn en dat is vooral goed te zien aan de vorm van de cadeauverpakkingen! Chocolade is natuurlijk a girl's best friend en doet het altijd goed als cadeautje om te geven, maar zeker ook om te krijgen! Misschien is het daarom wel een leuke tip om 'toevallig' je beeld op de Chocomania-collectie te hebben staan en spontaan even weg te lopen als je vriend langs loopt ;)! Naast Chocomania wordt ook het geurtje White Musk Libertine in de spotlight gezet rond valentijn, en daar ben ik heel blij mee! Ik heb het geurtje namelijk hier staan en het is werkelijk een héérlijke geur! Vooral fruitig en na een tijdje ook zo zoet als slagroom!



In de Chocomania-lijn zitten de volgende producten:
Body Butter €15 - 200 mL
Body Scrub €15 - 200 mL
Body Lotion €12 - 250 mL
Shower Cream €6 - 250 mL
Heart Soap €3 - 100 gr
4 Heart Soaps €5 - 4 stuks
Lip Butter €7 - 10 mL

Wat ik jullie alvast kan verklappen is de heerlijke geur van deze producten! De producten ruiken niet zoet als in zoete melkchocolade, maar de geur is beter terug te leiden naar (pure) cacao en pure chocolade. In de winkel staat zelfs aangegeven dat de producten niet voor consumptie bedoeld zijn: do I need to say more?! De producten zijn -zoals we van The Body Shop gewend zijn- heerlijk romig en verzorgend, maar dat kan ook niet anders aangezien deze lijn speciaal bedoeld is voor een droge huid: perfect voor deze koude wintermaanden dus! Verder zijn zo'n 45% van de ingrediënten van elk product fairtrade ingrediënten, wat dus niet alleen fijn is voor ons, maar ook voor de cacaoboeren! Twee vliegen in een klap: een fijn product voor ons, een beter leven voor hen!

De Chocomania-collectie is vanaf nu te vinden bij alle The Body Shop filialen en is ook online te verkrijgen! Ik zou zeker even een kijkje nemen, en al helemaal als je -net zoals ik- gek bent op chocolade! De producten zijn echt heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten