woensdag 11 januari 2012

Catrice Nieuw Assortiment #3



Voor wat, hoort wat. Zoals ik jullie dinsdag al heb verteld zullen er een aantal mooie producten verdwijnen uit het assortiment van Catrice, maar daarvoor komen natuurlijk ook een aantal prachtige producten terug! Er komen een aantal succesvolle producten terug uit eerdere limited editions, waar veel mensen enorm blij mee zullen zijn, en er komt zoals altijd ook weer een enorme lading nieuwe nagellak uit! Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd hoe de kleuren in real zullen uitpakken en ik ben ook benieuwd hoeveel producten er uiteindelijk in mijn winkelmandje belanden! Kijk snel verder voor de mooie, nieuwe producten van Catrice!



Absolute Eye Colour Mono Eyeshadow - €2,79



Intensif'Eye Wet & Dry Shadow - €3,79



Absolute Eye Color Quattro Eyeshadow - €4,49



 Smokey Eyes Set - €4,49



Smokey Eyes Brush - €2,79



Volume Plus + Curl Mascara - €3,49 | Volume Plus + Length Mascara - €3,49 | Volume Plus + Waterproof Mascara - €3,49



The Giant - Extreme Volume Mascara - €4,49



Eye Liner Pen - €1,99



Lip Appeal - Moisture & Shine Lip Gloss - €3,79



Show Colour - Colour & Stay Lip Gloss - €3,79



Ultimate Shine Lip Colour - €3,99 | Ultimate Colour Lip Colour - €3,99



Prime and Fine - Translucent Loose Powder - €5,49



Defining Duo Blush - €3,49



Made To Stay Highlighter Pen - €3,79


420 Dirty Berry - 670 It's Rambo no. 5 - 680 Khaki Perry - 690 Fred Said Red - 700 Birdy Reloaded! - 710 Dulce & Havanna

720 Bruno Brownani - 740 King of Greens - 770 Put Lavender on Agenda - 780 Welcome to Roosywood - 790 The Pinky and the Brain - 800 Heavy Metallilac

810 ACid/DC - 820 Pimp My Shrimp - 830 Salmon & Garfunkel - 840 Genius in the Bottle - 850 Aretha's R-E-S-P-I-N-K - 860 Browno Mars

Ultimate Nail Lacquers - €2,49


070 Same Seine but Different - 080 Sing: Oh, Champs-Élysées - 090 Karl Says Très Chic

Ultimate Nudes - €2,49


In totaal zijn er dus 18 nieuwe Ultimate Nail Lacquers uitgebracht, naast een enorme hoeveelheid prachtige ándere producten! Ik ben in ieder geval héél benieuwd naar een aantal lakjes (zou Genius in a Bottle een Chanel Péridot-dupe zijn?) en naar de Defining Duo Blush (want de andere 4 die ik heb zijn heel fijn!), en ik ben benieuwd of de translucent loose powder een MAC Prep & Prime-dupe is! Daarnaast ga ik zeker eens kijken naar de mooie oogschaduw. En jullie? Wat zijn jullie favorieten so far?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten