zondag 8 januari 2012

Mijn Favorieten van 2011


Op veel verschillende blogs is al een overzicht verschenen over de favoriete producten van 2011. Ik heb een tijdje moeten denken welke producten ik nou graag gebruikt heb afgelopen jaar, en ik heb eindelijk een mooie selectie kunnen maken van een aantal producten waarnaar ik het meest heb gegrepen vorig jaar! Er is niet van elk soort product een favoriet: ik heb bijvoorbeeld geen mascara, omdat die vaak verandert en ik geen mascara heb gevonden die écht boven de rest uitsprong. Wat ik wél heb gekozen, laat ik vandaag aan jullie zien! Lees snel verder...



Laten we beginnen met de oogmakeup die ik afgelopen jaar het allerliefste droeg! De Urban Decay Primer Potion is de fijnste oogschaduwbasis ever! Hij zorgt ervoor dat je oogschaduw prima, zo niet perfect blijft zitten tot je hem er weer af haalt! Daarnaast vind ik het Urban Decay Naked Palette een van de beste aankopen van vorig jaar, want je kunt oneindig veel kanten uit met al die oogschaduws en ik grijp nu bijna altijd naar het palette vanwege de perfecte pigmentatie en fijne structuur van de oogschaduws!
Mijn MAC Fluidline kan ook zeker niet ontbreken in dit lijstje! Ik heb afgelopen jaar ook een aantal andere oogpotloden en eyeliners getest, maar geen enkele kan op tegen de gemakkelijk te gebruiken fluidline! Love it! Last-but-not-least in deze categorie heb ik gekozen voor mijn favoriete wenkbrauwpoeder van EDM, waarmee ik mijn wenkbrauwen het hele jaar perfect heb kunnen inkleuren!



De volgende categorie is een beetje ruimer: het zijn producten die ik een hele tijd heb gebruikt, voor mijn gezicht, qua parfum en qua... alles! Mijn favoriete foundation van 2011 was de Infinite Matt Foundation van Catrice, die heel fijn geprijsd, is, een fijne finish heeft en -zeker niet onbelangrijk- bij mijn huidskleur past! Dit jaar heb ik ook mijn Illiminating Highlighter van Catrice veel gebruikt, die met haar perfecte kleur zorgt voor een mooie, neutrale glans op mijn gezicht zonder glitter. Jammergenoeg was dit product een limited edition, en ik ben benieuwd welke highlighter deze over een tijdje gaat vervangen! DKNY Pure heeft het dit jaar bij mij ook heel goed gedaan: ik heb dit parfum een keer gewonnen bij een Douglas VIP-avond en sindsdien gebruik ik dit parfum meestal overdag: een heerlijke, zoete vanillegeur! Daarnaast is mijn Rosebud Salve een redder geweest dit jaar: ik heb áltijd een blikje bij me gehad en al vaak heeft het mijn droge nagelriemen of droge lippen geholpen zodat ze niet zouden scheuren! Yay!



2011 Is een jaar waarin mijn nagels centraal stonden: ik heb mijn nagel zo goed mogelijk verzorgd en ze zijn een stuk langer en steviger en vooral mooier geworden! Dat komt vooral door het Trind Perfect System, dat mijn nagels echt opgeknapt heeft! Daarnaast heb ik veel gesmeerd met mijn Lemony Flutter van Lush. Deze nagelriemcrème doe ik regelmatig op mijn nagelriemen als ik merk dat ze wat droog aanvoelen, waardoor mijn nagelriemen weer een oppepper krijgen! Qua nagellak is voor mij Chanel Péridot de echte topper van dit jaar geweest: de mooie gouden oliekleur is echt prachtig, en heeft een plaatje in mijn hart veroverd!

Zoals je ziet heb ik dus niet veel echte favorieten, maar de favorieten díe ik heb gebruik ik echt met liefde. Favoriete blushes heb ik niet: daar wissel ik te vaak mee denk ik, en ik vind dat soort producten echt in periodes leuk. Hetzelfde geldt voor mascara, en qua huidverzorging heb ik nog niet een échte topper gevonden. Daar moet ik nog wat voor doortesten denk ik!
Wat zijn jullie favoriete producten van 2011?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten