dinsdag 10 januari 2012

Catrice Uit-Het-Assortiment #3


Zoals we wel vaker zien bij Catrice komt er ook dit voorjaar weer een complete hernieuwing van het assortiment! Een aantal geliefde kleuren verdwijnen jammergenoeg (maar zijn dan wel met 50% korting te koop!), maar er komen een aantal hele mooie producten voor in de plaats! Deze ronde komen er zelfs oude, veelgevraagde kleuren terug in het assortiment! Yay! Vandaag ga ik jullie vertellen wat er precies uit het assortiment verdwijnt, en vrijdag laat ik jullie zien wat daarvoor in de plaats terug gaat komen! Ik ben alvast heel benieuwd naar alle producten!

Laten we maar meteen beginnen met de verdwijnende producten. Ik zal proberen de verdwijnende artikelen die ik hier in huis heb zo snel mogelijk nog aan jullie te laten zien, zodat áls je het product graag zou willen hebben, je nog tijd genoeg hebt om het product aan te schaffen!



Er gaan dus een heleboel prachtige lakjes verdwijnen, waarvan ik een aantal exemplaren al in mijn bezit heb en die ik jullie dus graag nog een keer wil laten zien! Die lakjes kunnen jullie zondag verwachten. Gaan er favorieten van jou verdwijnen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten