woensdag 18 januari 2012

Tag: wat als je moest kiezen...


Op de blog van Martine & Willemijn zag ik deze leuke tag staan, en meteen besloot ik dat ik hem ook graag wilde invullen!. De tag gaat erom dat je kiest tussen twee extreme gevallen zoals je zodadelijk zult zien. Naast mijn antwoorden heb ik ook een beetje uitleg gegeven waarom ik hier voor zou kiezen! Lees snel verder om te kijken wat ik zou kiezen als het moest...



Haar
Roze of groen haar.  
Hier hoefde ik absoluut niet over te twijfelen, ik vind roze haar namelijk supertof! Dan spreek ik wel over een lichte kleur roze, maar roze is roze...
Grijs lang haar of je favoriete haarkleur maar wel gemillimeterd.
Hmmm dit is al een lastigere, ik denk dat ik toch voor grijs lang haar ga. Dat kan namelijk erg mooi staan en gemillimeterd haar, jakkes ik moet er niet aan denken!
Altijd vast of altijd los.
Dan ga ik toch echt voor altijd vast, dit vind ik namelijk altijd veel praktischer. En als je je haar vast hebt kun je er nog steeds allerlei dingen mee doen...
Stijl of krullen.  
Zeker weten stijl! Ik moet er niet aan denken om 's ochtends uitgebreid mijn haar te moeten doen!



Merken
MAC of Chanel.  
Ik moet eerlijk toegeven dat ik met beide merken geen ervaring heb, maar toch kies ik dan voor MAC...
Catrice of Essence.
Pfff die is moeilijk, ik kies voor Essence omdat ik daar toch enkele zeer fijne producten van heb...
Maybelline of Max-factor.  
100% Maybelline! Ik vind de styling en producten van Max-Factor niet leuk fijn etc...
2True of Miss Sporty.  
Met 2true heb ik eigenlijk geen ervaring en ik vind de producten van Miss Sporty er altijd erg leuk uitzien, vandaar!



Lichaam
Altijd spierwit
of altijd zonnebank bruin.  
Altijd spierwit kan er nog wel chique uitzien, maar fout zonnebank bruin is gewoon ordinair.
Piercings of tattoos.  
No doubt, een tattoo! Ik zit er al een tijd aan te denken en ik vind sommige tattoos zo mooi!
Een platgedrukte brede neus of superdunne spleetjeslippen.  
Tsjah, dat kan ik eigenlijk niet uitleggen...
Mooie volle billen en platte borsten of mooie volle borsten en nauwelijks billen?  
Een bh kun je eventueel nog opvullen maar een broek niet...



Sieraden
Armbandjes of horloge.  
Ik vind armbandjes namelijk altijd ontzettend irritant en een horloge heeft dan op zijn minst nog nut...
Ketting of oorbellen.  
Oorbellen, die zitten tenminste niet zo in de weg...
Teenring of enkelbandje.  
Ik vind enkelbandjes in de zomer zo cute! Ofja sommige dan, maar teenringen zijn gewoon stuk voor stuk een no go...


Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen wat ik nou zou kiezen! Ik tag hierbij iedereen die het leuk vind om deze tag in te vullen! Als je wilt kun je dat gewoon via een comment doen! ;) Ik vind het overigens erg leuk om dit soort tags in te vullen, dus als je ergens nog een leuke tag voorbij ziet flitsen stuur maar even een reactie!

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten