zondag 22 januari 2012

MaxFactor False Lash Effect Fusion Mascara


Het vinden van de perfécte mascara lijkt wel het levensdoel van iedere vrouw. De ene variant doet niks, de andere klontert, een ander borsteltje werkt vervelend en sommige mascara’s lijken gewoon niks goeds te kunnen doen voor je wimpers. Gelukkig zijn er ook een aantal heel fijne mascara’s te koop! Toen ik na de Clinique High Impact Mascara toch weer op zoek ging naar een nieuwe mascara, kwam dit exemplaar in beeld en sinds ik hem in huis heb ben ik verkocht! Lees snel verder over deze geweldige mascara…


Wat ik zoek in een mascara is niet zo heel moeilijk: goed gescheiden wimpers met toch flink wat volume! Lengte  heb ik van mezelf al, en elke mascara zorgt er bij mij wel voor dat de lengte van mijn wimpers mooi uitkomt! Toen ik dus op internet las dat íedereen dol is op deze mascara moest ik hem natuurlijk ook proberen!



De verpakking van de False Lash Effect Fusion Mascara is mooi gestroomlijnd en heeft een prachtige blauwpaarse kleur. De letters op de verpakking zijn shiny  zilver en vertellen niet meer dan nodig is: de naam en de functie van de mascara. Als je de mascara in de winkel zoekt, zul je hem aantreffen op een mooi kartonnetje met een plastic verpakking eromheen. Volgens velen is dat materiaalverspilling, maar het heeft ook zo zijn voordeel: je weet 100% zeker dat de mascara nog niet geopend is en dus vrij is van bacteriën!



Als je de mascara zelf uit de huls haalt komt er een vrij grote borstel uit de verpakking met een aantal fijne 'kammetjes'. Het zijn zeker geen haartjes, maar het zijn meerdere fijne, lange kammetjes waarmee je toch veel volume kunt creëren! MaxFactor zegt zelf het volgende over de mascara:
Onze grootste borstel gecombineerd met onze ultieme lengte mascara geven samen jouw wimpers een 100% glamour look. Voor volle, lange wimpers heb je nu nog maar 1 mascara nodig... False Lash Effect Fusion Mascara geeft volume + lengte. Deze mascara is verkrijgbaar in de kleur zwart.
 Dat klinkt héél lovend, nietwaar?




Gelukkig klinkt dat niet alleen zo, maar is dat ook echt zo! Mijn wimpers worden lekker lang, zwart, volumineus maar tóch mooi gescheiden door deze mascara! Bovendien brengt de mascara heel fijn aan (het is natuurlijk in het begin altijd even wennen met een nieuwe mascara, maar bij deze had ik zó door hoe ik het beste resultaat kreeg) en blijft de mascara heel erg goed zitten. Zoals je kunt zien heeft deze mascara echt een prachtige werking en is eigenlijk gewoon precies wat ik zoek in een mascara! Zeker een topper!

De MaxFactor False Lash Effect Fusion Mascara kost €17,99 (maar gelukkig is-ie vaak verkrijgbaar in de aanbieding!), en is verkrijgbaar bij alle drogisten en een paar luxere parfumerieën! False Lash Effect Fusion is tegenwoordig een van mijn favorieten en als de mascara op is, zou ik in principe zéker een nieuwe variant halen, maar aangezien ik altijd toch benieuwd ben naar andere mascara's, zal ik de volgende keer misschien toch wel een andere kiezen! We'll see!

Hebben jullie al een favoriete mascara ontdekt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten