zondag 1 januari 2012

Happy 2012!


Eindelijk is het zover! 2011 Zit er officieel op, en kunnen we dus achter ons laten, en we maken een 'nieuwe' start! Ik hoop dat jullie jaarwisseling op een leuke, mooie manier is verlopen voor jullie (wat hebben jullie allemaal gedaan?). Ik heb gisteravond gezellig bij mijn vriend doorgebracht en heb daar getoost op het nieuwe jaar. Vervolgens zijn we (door een hoop vuurwerk, brrr) naar vrienden gelopen om daar nog een uurtje te blijven, waarna ik weer opgehaald werd en naar huis ben gegaan. 2011 Is voor mij zoals ik gisteren al vertelde zowel een mooi- als een droevig jaar geweest, en ik hoop dat 2012 vooral een mooi jaar voor mij wordt! Ik heb natuurlijk ook de nodige voornemens en doelen, die ik graag met jullie deel! Lees snel verder...

Ik weet niet waarom, maar ik vind voornemens altijd een best lastig thema, want wat is nou écht haalbaar, en wat kun je beter niet als voornemen kiezen? Ik heb dus een kort lijstje gemaakt met een paar doelen en wat voornemens voor komend jaar, bij deze:

Voor mijzelf:
  • Ik wil dit jaar mijn spaarpatroon doorzetten in de hoop dat ik aan het eind van dit jaar mijn tas eindelijk -voor een groot deel- bij elkaar heb!
  • Ik wil dit jaar mezelf zo min mogelijk gek maken, door mijn werk niet tot het laatste moment uit te stellen en door het doemdenken te verbannen uit mijn leven -wat tot nu toe al goed gelukt is-!
  • Ik wil dit jaar zowel voor school als voor TheBeautyGuide mijn uiterste best doen, door wat meer tijd te besteden aan het maken van huiswerk voor een aantal vakken, en door meer perscontacten te leggen zodat jullie meer te lezen hebben!
  • Ik wil dit jaar zoveel mogelijk leuke dingen doen met mijn vriend, oma's en mijn moeder, omdat ik dat in 2011 toch net wat te weinig heb gedaan! Vandaag wordt dat hopelijk ingeluid door een lekker maskertje met mijn moeder, en overmorgen ga ik met mijn vriend naar de Sauna!
  • Ik wil dit jaar genieten van elke dag!

Voor TheBeautyGuide:
  • Ik wil 2012 afsluiten met ten minste 15.000 bezoekers per maand! Dat is net iets meer dan het dubbele van dit jaar!
  • Ik wil in 2012 meer persoonlijke artikelen plaatsen, mits jullie dat leuk vinden! Een roomtour komt er zeker nog aan (mijn kamer is opgeruimd! yay!)!
  • Ik wil in 2012 meer winacties voor jullie organiseren, omdat ik vind dat ik iets terug moet doen voor jullie lieve bezoeken en comments!

Zoals je ziet zijn het vrij bereikbare doelen, tenminste, dat is wel de bedoeling! Ik ben in ieder geval heel benieuwd wat 2012 allemaal voor positiefs gaat brengen, en ik wil jullie ook vragen wat júllie voornemens voor 2012 zijn, en hoe voor jullie de jaarwisseling is verlopen! Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten