zaterdag 31 december 2011

2011: het jaar waarin...


Pfoe, kunnen jullie al geloven dat december weer bijna is afgelopen, en dat 2011 daarmee ook weer wordt afgesloten? Vanavond om klokslag twaalf uur wordt door heel het land weer het nieuwe jaar ingeluid, en daar horen voor veel mensen ook goede voornemens bij. Ik wil echter eerst nog een terugblik werpen op 2011, want het is altijd fijn om even terug te kijken wat er nou allemaal is gebeurd in 2011. Vandaag ga ik dat samen met jullie doen. Ik ga het niet zo zeer in het algemeen over 2011 hebben, maar ik ga het meer betrekken tot mezelf: want wat is er nou allemaal veranderd in 2011? Lees snel verder...



Als ik aan 2011 denk denk ik meteen aan mijn eerste échte blogjaar! Al eerder heb ik wel eens een blog bijgehouden, maar dat hield ik nooit langer dan een paar weken vol. Dit jaar is op z'n minst een keer of drie per week een artikel verschenen, wat nu verhoogd is tot vijf artikels, met ruimte voor extra artikels op dinsdag en donderdag! Ook hebben we in dit jaar ons bezoekersaantal verzesvoudigd, en wat mij betreft mag dat binnenkort gevierd worden met een of twee mooie winacties *hint!*. Ik wil jullie dus allemaal alvast heel erg bedanken voor het trouwe bezoek, het achterlaten van allemaal stuk voor stuk lieve reacties, en ik wil jullie vooral bedanken voor de steun!

2011 is namelijk ook het jaar waarin onze lieve hond Morris was overleden. Aan hem heb ik een heel artikel gewijd, en ik moet zeggen dat me dat enorm goed heeft gedaan. Bovendien waren al jullie reacties zo enorm lief dat me dat enorm heeft geholpen om er toch doorheen te komen. Dankjewel! Inmiddels is het precies twee maanden geleden dat hij ons heeft verlaten, en ik moet nog elke dag aan hem denken. Op mijn bed ligt tegenwoordig 'zijn' kussentje, waar hij altijd op ging liggen met zijn hoofd als hij ging slapen.



2011 is ook het jaar geweest waarin ik een tijdje echt niet lekker in mijn vel zat. Ik kon om de kleinste dingen enorm verdrietig worden, waar veel mensen die dicht bij mij stonden toch wat last van hebben gehad. Gelukkig is dat na een half jaartje omgeklapt, en voel ik me weer super!

Maar ondanks de tegenslagen zijn er ook een hele hoop positieve dingen in 2011 gebeurd. Ik was in November twee jaar samen met mijn vriend, ik heb mijn konijn van een zware ziekte gered omdat ik de beginsymptomen herkende, ik heb enorm veel plezier gehad met paardrijden, ik heb eindelijk mijn rode band gehaald bij taekwondo én het onderwaterhockeyen lukt steeds beter (vindt iemand het leuk als ik daarover een stukje schrijf?). Daarnaast beginnen mijn bewerkingen goed aan te slaan en heb ik een mooi bijbaantje waarmee ik voor mijn droomtas aan het sparen ben

Ik wil jullie in ieder geval nogmaals héél erg bedanken voor dit enorm leuke blogjaar! Bloggin' is the remedy en heeft me door veel lastige periodes heengeholpen, en dat zou zeker niet gebeurd zijn als jullie er niet waren geweest! Ik wil jullie dus stuk voor stuk enorm bedanken voor het leuke jaar, en ik hoop dat ik jullie in 2012 weer allemaal terug mag zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten