donderdag 8 december 2011

Must-See: Victoria's Secret Fashion Show 2011



Eigenlijk ben ik niet helemaal into fashion, en de fashionshows vind ik meestal niet zo heel interessant om te bekijken, want meestal, tja, kunnen wij zoiets toch niet betalen. Sommige shows bij Fashion week vind ik echter wel de moeite waard, maar ook sommige andere runways vind ik geweldig om te kijken! Afgelopen week is de Victoria's Secret Fashion Show uitgezonden, en ik heb met enorm veel plezier gekeken naar de show! Wat een prachtige, unieke creaties! Totaal ondraagbaar -tenminste, in je alledaagse leven-, maar wel enorm leuk omdat het anders dan anders is, en daarnaast lopen een aantal van mijn favoriete modellen, onder andere onze eigen Doutzen Kroes mee in deze show! Ik zou zeggen: kijk zeker even, al is het maar vijf of tien minuutjes. In eerste instantie stond er een mooie versie op youtube, maar die is nu verwijderd. Er staan wel verschillende parts op youtube, dus als je wil kijken, moet je daar even naar zoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten