woensdag 21 december 2011

Kerstlook #2


Maandag konden jullie hier al de tutorial voor de goud-met-mosgroene kerstlook van Velaija vinden. Zij heeft jullie uitgebreid laten zien hoe je die look na kunt maken. Vandaag ga ík jullie vertellen hoe ik waarschijnlijk met kerstmis mijn make-up look zal maken, en dat ga ik met een tutorial laten zien! Lees snel verder om te weten te komen hoe je de look die ik hier draag, maakt!


De producten die ik heb gebruikt voor mijn look.

Als basis heb ik mijn Eyeko 3-in-1 crème gebruikt, deze heb ik over mijn hele ooglid aangebracht en een beetje in de crease. Zoals je misschien op de eerste foto hebt gezien zat er nog wat mascara op mijn wimpers omdat ik deze look 's avonds gemaakt heb, dit is verder niet belemmerend.
Daarna heb ik op de binnenste helft van mijn ooglid en een stukje onder mijn oog kleur 1 van Sleek Storm palette aangebracht. Op de buitenste helft, ook onder en boven, bracht ik kleur 2 van dit palette aan. Deze twee kleuren heb ik in het midden geblend. Dit doe ik gewoon met mijn oogschaduwkwast, al kan dit natuurlijk ook met een speciale blending brush.



Vervolgens bracht ik in de crease en op het buitenste stukje van mijn ooglid kleur 3 aan, dit heb ik geblend en omdat ik het wat aan de lichte kant vond heb ik ook kleur 4 daaroverheen aangebracht en ook weer geblend.
Op mijn wenkbrauwbot heb ik ook weer kleur 1 als highlighter aangebracht.
Aan een ooglook kunnen mascara en eyeliner natuurlijk niet ontbreken... Met mijn gel eyeliner van Essence in kleur 02 Londen Baby heb ik een lijntje net iets boven mijn wimpers getrokken, met een kleine 'wing'. Daarna heb ik nog Volume Glamour Max van Bourjois aangebracht op mijn wimpers. En klaar is kees!



Natuurlijk is deze 'tutorial' niet wat je persé moet doen, je kunt natuurlijk uiteindelijk zelf nog flink variëren met andere kleuren. Dit is gewoon een voorbeeldje waarmee ik jullie kan laten zien hoe ik mijn kerstlook ga maken zodat je het eventueel zelf ook kunt doen!

Wat voor look dragen jullie met kerstmis?

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten