zondag 18 december 2011

The Body Shop: Shop- en Winlog


Af en toe maak je dagen mee die véél leuker zijn dan andere dagen. Zo was afgelopen vrijdag voor mij: ik had afgelopen woensdag plots ontdekt dat The Body Shop zich zou vestigen in mijn stad, en was daarom enorm blij! Toen ik op Facebook las dat ze vrijdagochtend om 10 uur zouden openen was de keuze snel gemaakt: ik moest en zou aanwezig zijn! Even later kwam ik erachter dat Joyce van Pretty Brilliant ook van plan was om naar de opening te gaan, en binnen de kortste keren was een korte meet gepland (en geloof me: Joyce is in het echt mínstens net zo leuk als op haar blog!). Daarnaast was er 25% korting op vertoon van je Love Your Body-kaartje en de eerste 10 klanten zouden een make-over krijgen waarna ze voor 50€ aan cosmetica mochten uitkiezen! Ik heb flink geluk gehad, dus vandaag kunnen jullie lezen wat ik allemaal heb gekocht en gewonnen bij The Body Shop!




Het eerste deel van dit logje hoort hier éigenlijk niet helemaal thuis omdat dit niet is gekocht of gewonnen tijdens de opening, maar een weekje geleden heb ik door een gedichtje te schrijven, een kleine goodiebag gewonnen van The Body Shop, die eindelijk was afgeleverd toen ik thuis aankwam! Dubbele joy dus, want het is een heel fijn, handig pakketje! In dit tasje zaten onder andere een body-butter (tester), een terster voor haarverzorging, een tea tree oil testertje, een mini-mascara, een mini-lipgloss en een fijne handgel met aardbeiengeur!




Aangezien ik dol ben op de Cranberry Joy-lijn uit de kerstcollectie, hoefde ik niet lang na te denken wat ik precies wilde hebben: een lekkere body butter! In eerste instantie wilde ik een scrub aanschaffen (omdat ik die vorig jaar ook had, en die zo ongelofelijk fijn was! Jammergenoeg was die scrub opeens verdwenen), maar toen bleek dat ze die niet hadden (het is maar een klein filiaaltje), ben ik toch maar voor de bodybutter gegaan, want zo'n butter is in mijn ogen eigenlijk altijd wel goed! Hij blijft wel nog een poosje dicht, want ik heb nog twee andere varianten open staan. De Olive Body Butter kreeg je gratis bij je aankopen erbij, dus dat was heel mooi meegenomen.




Last but not least hebben we nog de producten die ik heb uitgezocht na de make-over! Ik had het geluk dat ik bij de eerste tien klanten hoorde, dus ik mocht na een tijdje plaatsnemen op de visagiekruk. Omdat het 's ochtends nog tamelijk druk was, en ik naar school moest, heb ik een afspraak gemaakt om een uurtje later, in een tussenuur, terug te komen voor de sessie, en gelukkig kon dat! Na afloop heb ik gekozen voor de Extra Virgin Minerals foundation (een fijne foundation in crèmevorm!), een mooie, zachtroze lipstick en een prachtig doosje shimmer cubes die ik nu al geweldig vind! Ik heb de producten gisteren en vandaag al gebruikt en ik moet zeggen dat ze me tot nu toe enorm goed bevallen!

Dat was mijn shop- en winlog! Ik heb weer eens enorm veel mazzel gehad en ik weet nu al zeker dat de producten me enorm goed gaan bevallen! Als er toevallig eens een filiaal van The Body Shop bij jou in de buurt opent zou ik zeker een kijkje gaan nemen, en als er al een filiaal is zou ik die zeker even binnenlopen om even aan de kerstcollectie te snuffelen! Alle geuren zijn namelijk werkelijk gewéldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten