dinsdag 6 december 2011

Tóch wel lucky...


Soms voel je je niet zo lekker in je vel... Bij mij was dat de afgelopen tijd toch wel een beetje het geval, mede doordat mijn vrienden niet zo heel lekker in hun vel zitten (veel schoolstress), een sfeer thuis die wat minder gezellig is, en we hebben voor het eerst sinds... altijd eigenlijk geen Sinterklaas gevierd. Stiekem voelde ik me dus niet zo heel lekker, maar als je dan in hooguit anderhalve week een overload aan fijne producten wint, voel je je toch even iets beter. Afgelopen anderhalve week was het dus écht lucky week voor mij, ik viel van de ene prijs in de andere. Allereerst won ik Thierry Mugler - Alien via de twitter van parfumerie.nl, tussendoor followde ik de twitter van Clearskin en won daarmee een masker omdat ik bij de eerste 25 followers hoorde, en nog geen dag daarna was ik de gelukkige winnaar bij Tigi, waar ik de nieuwe Candy Fixations-lijn won! Gisteren was ik op facebook aan het snuffelen en ik zag ineens dat Dr. van der Hoog en The Body Shop een dichtwedstrijd hadden georganiseerd om pakjesavond te vieren, en opeens bleek dat ik in een hele goede rijm-bui was, want ik heb bij beide merken een leuk cadeautje gewonnen! Bij Dr. van der Hoog was dat een Charming Chocolate masker, en bij The Body Shop wordt dat een verrassingspakketje! Ik ben in ieder geval heel benieuwd en jullie zullen alles zéker nog terug zien komen op TheBeautyGuide in de vorm van een review!
Winnen jullie wel eens iets?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten