woensdag 7 december 2011

The Body Shop Spiced Vanilla Bodybutter


In mijn rijtje met favorieten mag naast de Bourjois lipstick en mijn BB-cream een ander product zeker niet ontbreken, en dat is mijn bodybutter van The Body Shop! Voorheen gebruikte ik altijd mijn bodybutter met een kokosgeur maar sinds dat deze op is begon ik mijn Spiced Vanilla bodybutter te gebruiken en ik vroeg me af waarom ik hier niet eerder aan was begonnen. Lees snel verder over mijn bodybutter!

Zoals misschien was opgevallen aan de wat specialere verpakking is het een bodybutter uit de kerstcollectie van vorig jaar, maar aangezien hij dit jaar weer terug is in de collectie maakt dat weinig uit! De verpakking is zoals je van TBS wel gewend bent, een grote, ronde pot met een schroefdop. Er zijn eigenlijk weinig negatieve punten aan te noemen, behalve misschien dat een bodybutter uit een pot wat minder hygiënisch is. Het patroontje dat op de deksel staat geeft me ook een beetje een kerstgevoel, dat is niet gek want het is dan ook een product uit de kerstcollectie!


De geur van deze bodybutter is echt verrukkelijk! Zoals de naam al zegt ruik je hoofdzakelijk vanille, maar niet op een helemaal zoete maar op een 'spicy' manier! De butter heeft dus een paar zoete toontjes, maar is voornamelijk lekker pittig en heeft een zacht vanille-randje. Elke keer als ik deze bodybutter op heb gesmeerd en ik naar beneden loop vertelt mijn moeder me dat ik zo lekker ruik! Ik ben er helemaal gek op ♥!



De substantie is erg prettig, het botertje is niet te hard maar ook niet te zacht, precies goed dus! Als de bodybutter in aanraking komt met je huid smelt de butter tot er een smeuïge lotion over blijft, die je net zo gemakkelijk als een crème kunt uitsmeren. De bodybutter maakt zoals alle andere bodybutters van TBS je huid heerlijk zacht. Het voelt soms net een beetje alsof je benen gladgeschuurd zijn, zo zacht en glad worden ze ervan!

Deze bodybutter is dus zeker een favoriet, en ook al is deze nog lang niet op ik ga deze kerst zeker een nieuwe kopen, zodat ik weer een jaartje vooruit kan met deze heerlijke butter! Bodybutters van The Body Shop kosten €15 per stuk, en deze variant is niet altijd te koop! Ik zou zeggen: ga zeker eens ruiken, en als je hem lekker vindt, moet je hem zeker meenemen.

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten