maandag 26 december 2011

Een opgeruimde kamer...


Het is vandaag alweer tweede kerstdag, en dat betekent dat ik er alweer twee dagen van gezelligheid, lekker eten en véél cadeautjes achter de rug heb, en vandaag is de laatste dag aan de beurt! Ik ben tot nu toe echt enórm verwend met flink wat (onverwachte!) topcadeau's, die ik jullie aan het eind van de week, of begin volgende week zal laten zien (omdat nog niet alles hier is). Kerst staat voor mij vooral in het teken van gezelligheid en knusheid, maar één plek in huis is standaard een enorme zooi. Juist, mijn slaapkamer!



Eigenlijk is mijn kamer altijd wel een probleem geweest. Ik kan me geen maand herinneren dat mijn kamer niet vol spullen lag die weggegooid konden worden, of die gewoon even opgeruimd moesten worden. Het gekke? Ik kan er totáál niet meer tegen dat er ergens rommel ligt, maar zin om op te ruimen heb ik ook niet (behalve midden in de nacht, waarom dat zo is weet ik niet). Aangezien ik een aantal uurtjes slaap en wat rugpijn wil besparen, ga ik met mezelf een soort challenge aan:

Voordat het nieuwe jaar wordt ingeluid, is mijn kamer opgeruimd, schoon en dat hou ik komend jaar op zo'n manier bij, dat ik nauwelijks meer hoef op te ruimen!



Dus: voor het eind van het jaar krijgen jullie te zien of de toestand een beetje is verbeterd de afgelopen week, en als jullie het leuk vinden, kan ik er meteen een roomtour van maken? Ik hoor graag of jullie een uitgebreide roomtour zouden willen zien, of misschien wel helemaal niet... Zeg het maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten