woensdag 28 december 2011

The Beauty Bakery: Whipped Sheabutter Scrub


Inmiddels is denk ik wel bekend dat ik dól ben op de producten van The Beauty Bakery! Al eerder heb ik geschreven over de fijne solid perfumes en de facial purity bar, die ik allemaal al enorm fijn vond. Vandaag is het echter tijd voor een heel ander product, en wel een van de -in mijn ogen- lekkerste producten die ik in huis heb! Vanilla Coconut Whipped Sheabutter Scrub is -of eigenlijk: wás (de scrubs zijn vernieuwd en heten nu Fluffy Sorbet Scrubs!)- de naam van deze beauty die ik jullie vandaag uitgebreid ga laten zien! Lees dus snel verder voor de review van een van mijn favoriete producten op dit moment!




To be honest: ik ben normaal gesproken niet zo gek op scrubs. Ze zijn in mijn ogen vaak erg onhandig, de geur vervliegt snel, ze scrubben niet goed genoeg of de korrel is juist te hard. Bovendien is de verpakking van scrub vaak erg lastig, want er komt meestal wel water in de pot. Deze verpakking is enorm fijn! De scrub zit in een royale pot die gemaakt is van een zacht maar chique ogend plastic. Het grote voordeel: het valt niet kapot! De meeste plastic verpakkingen zien er erg goedkoop uit, maar door het mooie, metalen dekseltje op deze scrub met handige schroef, waardoor je de deksel ook onder de douche gemakkelijk open kunt maken. Op de voorkant zit een mooi etiketje met daarop een chique design en een korte uitleg over het product.




Als je het potje opent valt meteen de structuur van de scrub op. De scrub is, zoals de naam al zegt, heel romig. Bij een scrub denk ik meestal aan harde korrels die echt flink schuren. Op een droge huid is dat bij dit product ook het geval, maar als je huid eenmaal nat is, komt er een heerlijke, zachte scrub uit het potje! In de scrub zitten onder andere amandelolie en sheabutter, die -zoals je op de rechterfoto kunt zien- een heerlijk laagje op je huid aflaten zodat je huid heerlijk gevoed wordt. Daarnaast zit er in de scrub wat zeezout, dat ontsmettend werkt en dus perfect is tegen een onzuivere huid! De scrub zorgt er dus voor dat je huid hersteld, gereinigd en toch flink gevoed wordt! Een killer combination! 
Ook heeft de scrub een hémelse geur. Je moet wel van kokos houden, mocht je deze geur kunnen waarderen. De geur is heerlijk warm en zoet, en is een perfecte combinatie van kokos en vanille! De geur is trouwens niet héél opvallend, wat ook zeker zijn positieve kanten heeft, want op deze manier kun je genieten van de geur, zonder dat de geur vermengt met andere geuren. Aangezien ik gék ben op zowel kokos als vanille is dit dus in mijn ogen een van de lekkerste geuren die je kunt vinden!

Al met al ben ik écht gek op deze scrub! De scrub is als hij eenmaal op de natte huid zit, lekker zacht maar scrubt toch goed, waardoor de scrub ook heerlijk werkt op gevoelige huidjes. Als een kokos-vanillegeur je niet aanspreekt, heeft The Beauty Bakery nog veel verschillende andere geuren in haar assortiment. De scrub kost €7,50 en is hier verkrijgbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten