vrijdag 2 december 2011

NOTD: Catrice From Dusk To Dawn


Ik heb het niet vaak, maar af en toe zie ik een nagellakkleurtje op een andere blog die me toch bij blijft en die ik toch enorm graag wil hebben, maar alsnog laat ik hem altijd liggen als ik aan het beautyshoppen ben, puur omdat zo'n kleur vaak toch in het permanente assortiment zit. Zo ook From Dusk To Dawn van Catrice, een prachtig kleurtje die vaak vergeleken wordt met Chanel Paradoxal, die ik eigenlijk wat duur vond. Nu heb ik dit kleurtje gescoord, waar ik heel blij mee ben! Kijk snel verder voor de rest van de foto's.




From Dusk To Dawn is zoals je kunt zien een heel apart kleurtje: de 'basis' van de lak is een grijsbruine kleur, zoals je op de eerste foto goed kunt zien. Dit is ook de kleur die je meestal kunt zien als je de nagellak draagt. Maar in een bepaald licht, in een bepaalde hoek, zie je ineens een prachtige, paarse shimmer op je nagels! Paradoxal ziet er eigenlijk exact hetzelfde uit, op het feit dat de basiskleur iets lichter is na.
De lak dekt -zoals de meeste lakjes van Catrice- heel erg fijn! De lak dekt perfect met twee laagjes, en lakt ook heel gemakkelijk. De lak blijft een dag of drie zonder topcoat netjes chiploos zitten, maar daarna begint het tijd te worden om de lak er weer af te halen. Wat wel belangrijk is: als je deze lak shopt, moet je goed kijken dat je echt een donkerbruin lakje met paarse shimmer uit het rek pakt. Catrice heeft al eerder een lak onder dezelfde naam uitgebracht die iets lichter is dan deze kleur, dus dat is een beetje opletten!

Dit lakje kost -net zoals alle andere Catrice lakjes- €2,49, dat is een heel fijn prijsje voor een fijne dupe van een populair Chanel lakje, die bijna tien keer zoveel kost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten